تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تساوی با ذوب آهن رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و از هفته بیست و چهارم نماینده لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک در فولاد شهر به مصاف ذوب‌آهن رفت.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش در این دیدار به تساوی در عدد یک با حریف اصفهانی و تقسیم امتیازات رضایت داد.

نیمه اول هیچ رهاوردی برای هردو تیم نداشت و دو تیم بدون دستاورد به رختکن رفتند، اما در نیمه دو هم آلومینیوم سازان تلاششان را بیشتر کردند تا در دقیقه‌های آغازین این نیمه توانستند دروازه ذوب اهن را بگشایند.

در دقیقه ۵۳ این بازی سید مهدی حسینی توپ ارسالی رامتین سلیمان زاده را با ضربه سر تبدیل به گل کرد و اولین گل این دیدار را به نام خود و برای تیم آلومینیوم ثبت کرد.

نماینده فوتبال استان مرکزی نیم ساعتی این نتیجه را دقایق ۸۰ حفظ کرد، اما نیم ساعت بعد از گل اول دارکو بیدوف بازیکن ذوب آهن گل تساوی را وارد دروازه آلو مینیوم کرد تا بازی به تساوی عدد یک برسد.

با به ثمر رسیدن گل تساوی در دقیقه ۸۳ این نتیجه تا پایان بازی ادامه یافت و هر دو تیم با رضایت بر تساوی عدد یک از مستطیل سبز خارج شدند.

آلومینیوم اراک با تک امتیاز این بازی امتیازاتش به عدد ۳۶ رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد.

آلومینوم سازان ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه پنجشنبه دهم تیرماه در ورزشگاه امام خمینی اراک از استقلال تهران میزبانی می‌کنند.

انتها یپیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.