دبیر ستاد دانشگاهی پبشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از ورود محموله جدید واکسن سینوفارم و کوو برکت به استان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به ورود محوله های جدید واکسن کرونا به استان گفت: امروز ۱۱ هزار و ۸۱۴ دُز واکسن سینوفارم چینی و هزار دُز واکسن ایرانی کوو برکت وارد استان شد.

او با اشاره به توزیع محموله واکسن سینوفارم بین شهرستان های استان از فردا صبح افزود: برنامه ی واکسیناسیون سینوفارم فردا صبح در مرکز استان شروع می شود.

شریف زاده اظهار کرد: واکسن های سینوفارم جدید مخصوص سالمندان بالای ۷۰ سال که نوبت اول واکسن را حداقل ۲۸ روز قبل دریافت کرده اند و پرسنل بهداشت و درمان استان است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به این که سالمندان برای دریافت نوبت دوم واکسن سینوفارم به مراکز جامع سلامت استان مراجعه نکنند تصریح کرد: همکاران شبکه بهداشت و درمان استان از طریق پیامک یا تلفنی زمان و مکان دریافت واکسن را اطلاع رسانی می کنند.

او با اشاره به این که محموله واکسن ایرانی کوو برکت وارد استان شده است ادامه داد: تاکنون نحوه تزریق و جامعه ی هدف واکسیناسیون این محموله از طریق وزارت بهداشت اعلام نشده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.