مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: طرح حامیان سلامت با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در زمان انتخابات اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح حامیان سلامت با مشارکت داوطلبانه بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان و با هدف تامین سلامت و زندگی انسان‌ها و انسجام بخشی و اجرایی سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های انتخاباتی صندوق‌های اخذ رای استان کرمان همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

او افزود: حضور حامیان سلامت، برای نظارت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رای و هم چنین ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای رعایت اصول بهداشتی از سوی رای دهندگان در نظر گرفته شده است.

فلاح با اشاره به مداخله نکردن اعضای جمعیت هلال احمر در فرآیند انتخابات تاکید کرد و افزود: هیچ یک از حامیان سلامت حق کمک به تعرفه نویسی و مهمور کردن شناسنامه رای دهندگان و یا فعالیت‌های تبلیغاتی برای نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص وظایف مجریان طرح "حامیان سلامت" گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر در ضدعفونی کردن شعب اخذ رای، تذکر شفاهی، برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی کردن دست رای دهندگان و در صورت نیاز با در اختیار گذاشتن امکانات غربالگیری از سوی دانشگاه علوم پزشکی تب سنجی نیز انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار