جمالی زاده گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده است تا عوامل اجرایی از مبتلایان به کرونا که در بیمارستان بستری یا در خانه قرنطینه هستند،رأی گیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد جمالی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه بیماری کرونا از ابتدای شیوع، تاکنون نگرانی‌هایی را برای بشریت ایجاد کرده  است، گفت: کارشناسان بهداشتی به همراه عوامل جمعیت هلال احمر در ۲۸ خرداد ماه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان‌های رفسنجان و انار نظارت خواهند کرد و  مردم می‌توانند با خیالی آسوده در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

او  افزود: تدابیر و پیش بینی‌های لازم از سوی وزارت بهداشت و وزارت کشور اندیشیده شده و در حوزه‌های انتخابیه جای نگرانی در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی تهویه مناسب فضا و غیره  وجود ندارد . 

جمالی زاده با بیان اینکه حفظ سلامت تمامی افراد در روز انتخابات برای ما مهم است، ادامه داد: در صورت بروز کوچکترین مشکلی، مراتب رسیدگی خواهد شد. 

او تصریح کرد: مردم می‌توانند با اطمینان کامل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست، حفظ فاصله اجتماعی و تجمع نکردن در داخل فضا‌های سربسته در محل اخذ رای، سلامت خود و دیگران را حفظ کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  بیان داشت: به مردم اطمینان می‌دهم که جای هیچ نگرانی نیست؛ بنابراین با حضور پر شور خود در این انتخابات سرنوشت خوبی را برای مردم و کشور رقم بزنند و به تکلیف ملی خود عمل کنند.

او  همچنین در رابطه با افرادی که مبتلا به کرونا هستند و در بیمارستان بستری یا در خانه قرنطینه هستند، گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده است و عوامل اجرایی از این افراد در خانه یا بیمارستان رأی گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.