آیت الله خاتمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آیت الله  خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: از نخستین دقایق آغاز اخذ رأی حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار بالا بوده است.


او با بیان اینکه برای حضور پرشور مردم در انتخابات باید همه تلاش کنیم، افزود: انتخابات لازمه دموکراسی و مردم سالاری دینی است.


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ۲کلمه جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است، گفت: حامیان اصلی انقلاب مردم هستند و انقلاب را مردم انجام دادند و دفاع مقدس را هم مردم مدیریت کردند.


خاتمی بابیان اینکه در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی و فنی و تکنولوژی مردم نقش موثری داشتند، ادامه داد: مردم برای انقلاب همیشه پای کار و پشت نظام و رهبری بوده اند.


او افزود: مردم نقش تعیین کننده ای در عرصه‌ های مختلف داشتند و همیشه خود را نشان دادند و امروز همه مردم از ساعت هفت صبح با حضور پرشور خود ثابت کردند که همیشه پشت و نظام و رهبری هستند و تنها در چند شعبه مشکل فنی وجود داشت که آن هم برطرف شد.


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ۳۷ انتخابات در کشورمان برگزار شده است،گفت: در همه این انتخابات زنجانی‌ها بیشترین و بالاترین آمار رای گیری و مشارکت را داشته است.


آیت الله خاتمی ادامه داد: لازمه جمهوریت و مردم سالاری حضور مردم در صحنه است و پایه اصلی جمهوریت با مردم معنا می‌شود و علاج رد کشور در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.


او افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: صاحبان اصلی انقلاب هم مردم هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.