آیت الله خاتمی گفت: احساس رضایت مردم از اقدامات پلیس، بالاترین سرمایه اجتماعی این نیروی خدمتگزار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  آیت الله خاتمی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد درحقیقت سرآغازی برای بیداری و آگاهی ملت مسلمان ایران در برابر طاغوت، منشاء مبارزات علنی و حمایت جدی آن‌ها از نهضت حضرت امام راحل، پیوند عمیق دین و سیاست و در نهایت شکستن استخوان‌های پوسیده نظام دیکتاتوری و چراغ راهی برای حرکت به سمت آینده‌ای پرامید بود.

او واقعه بزرگ ۱۵ خرداد را مهمترین حادثه ملت ایران پیش از انقلاب اسلامی دانست و افزود: این واقعه در واقع مبدأ یک جنبش برای ملتی بود که از ظلم و ستم شاهنشاهی به ستوه آمده بودند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت‌های نیروی انتظامی، ادامه داد: اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم رقم می‌خورد و زمانی می‌توانیم پلیس مقتدری داشته باشیم که اعتماد مردم را جلب کنیم.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه قضاوت مردم، بهترین مدال، درجه و پرونده خدمتی برای پلیس است، افزود: خدمت به مردم و تلاش‌های شبانه روزی در طول سال برای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش افتخاری برای کارکنان پلیس است.

او با اشاره به اینکه رهبری، اهداف و مردم سه اصل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: بالاترین سرمایه اجتماعی و محبوبیت پلیس، رضایتمندی مردم از این نیروی خدمتگزار است.

خاتمی در ادامه با اشاره به علل و عوامل قیام ۱۵ خرداد، افزود: دخالت‌های کشور‌های بیگانه خصوصا بلوک غرب و بلوک شرق در امورات کشور و اسلام ستیزی از جمله عوامل به وجود آمدن نارضایتی‌ها و قیام ۱۵ خرداد شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به تحمیل جنگ علیه مردم ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت‌های کشور‌های بیگانه ادامه داد: رمز پیروزی ما در این جنگ حضور مردم از اقشار مختلف بود که کشور‌های بیگانه را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

آیت الله خاتمی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۷ انتخابات سنگین در کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات از رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، که همیشه حضور مردم شریف زنجان در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.