نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور در انتخابات وظیفه دینی و ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت السلام و المسلمین خاتمی در خطبه های نماز عید فطر گفت: انتخابات ۲۸ خرداد آزمون بزرگی برای نشان دادن وحدت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب است.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه انتخابات یک مسابقه ملی است خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات وظیفه دینی و ملی است و با توجه به تبلیغات دشمنان برای ایجاد یاس در جامعه و بزرگنمایی مشکلات کشور حضور در انتخابات را موجب تداوم اقتدار نظام و پایبندی ملت بزرگ ایران به ارزش های نظام اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد برگزار می شود یاد آور شد و افزود: داوطلبان وعده های توخالی ندهند و فقط توانمندی های خود را بازگو کنند و مردم نیز در انتخاب نامزد اصلح دقت کنند و به شعارها رای ندهند.

امام جمعه زنجان با محکوم کردن وقایع اخیر در منطقه به ویژه شهادت تعدادی از دانش آموزان در حملات تروریستی در افغانستان و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه گفت: رهبران جهان در برابر چنین حوادث درد آوری زبان به کام گرفتند و دم از حقوق بشر می زنند در حالی که تروریست ها در افغانستان و صهیونیست کودک کش در غزه در سایه سکوت آنها زنان و کودکان را بدون هیچ جرمی به خاک و خون می کشند.

 

 انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.