مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز توزیع هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح همای رحمت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در آئین توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی گفت: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده‌های کم برخودار استان زنجان سبد غذایی تهیه و توزیع می‌کند.


او افزود: این طرح مشارکت و همکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شده که بین هزار خانواده کم بضاعت توزیع می‌شود.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پارسال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه و همای رحمت برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در استان زنجان توزیع شد.


موسوی ادامه داد: از مجموع هزار سبد غذایی تهیه شده، ۷۳۰ بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور و  مابقی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و  خیرین و نیکوکاران زنجانی تأمین شده است.


او افزود: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها حضور دارند و این سبد‌هایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان هلال احمر برای خانواده‌هایی که از قبل در شهرستان‌ها شناسایی شده اند، به دست خانواده‌های کم برخودار خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر سبد غذایی معیشتی، شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی، ۲ عدد روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، ۲ عدد ماکارونی، شکر و قند و سویا بود.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آئین توزیع سبد‌های  معیشتیف گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین و نیکوکاران در آستانه عید سعید فطر کار شایسته‌ای انجام داده است.


او افزود: خوشا به سعادت کسانی که در ماه مبارک رمضان از این فرصت استفاده کرده و در لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.