فرماندار ویژه ملایر گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب علاج درد‌های مزمن کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر حضور پرشور مردم و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری علاج درد‌های مزمن کشور دانست و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نامزدهای ریاست جمهوری از دادن وعده‌های فریبنده و بدون پشتوانه خودداری کنند و با ارائه وعده‌های واقعی با مردم سخن بگویند.

 او ادامه داد: دستاورد‌های آشکار دولت در نبرد با تحریم‌های اقتصادی و در بحث بیماری کرونا، راهبرد ایران اسلامی است و دشمن به دنبال نادیده گرفتن این تلاش‌ها و اقدامات است.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید با شجاعت در مورد عملکرد خود پاسخگو است، گفت: امروز باید خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کرده و به شبهات پاسخ دهیم.

ولدی از صندوق آراء و مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای به‌عنوان دو میراث گرانبها انقلاب یاد کرد و گفت: ۸ سال دفاع مقدس، دفاع جوانمردانه مدافعان حرم، تلاش قابل تقدیر مدافعان سلامت و تمامی خون‌های ریخته شده در راه وطن، لزوم حضور پای صندوق‌های رای را به ما یادآوری می کند.

او گفت: ملت ایران با وجود تمامی جنگ‌های اقتصادی بر علیه نظام، پشت رهبری می‌ایستد و برای شادی روح شهید سلیمانی و دیگر شهدای وطن، روز ۲۸ خرداد ماه حضور پرشوری پای صندوق‌های رای خواهد داشت.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: امام خمینی به دو کلمه جمهوری و اسلامی به صراحت اشاره کرده اند  و این یعنی مقدرات یک ملت به دست خود آن ملت تعیین شود.

ولدی تولید واکسن توسط متخصصان ایرانی را نشانه مقابله صحیح و اصولی با دنیا دانست و ادامه داد: رسانه‌ها با تولید محتوای مثبت، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند، زیرا مشارکت همه ما به مثابه یک استراتژی فردی و ملی است.

معاون استاندار همدان افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است و حتی اگر کسی نظام را قبول ندارد برای حفظ اعتبار کشورش، در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کند.

او به فشار‌های وارده از سوی دشمنان در تمامی حوزه‌های اقتصادی و درمانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز این دشمنان با تشویق مردم به عدم مشارکت در انتخابات، می‌خواهند ایران را به کشور‌هایی مانند لیبی و مصر تبدیل کنند.

ولدی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم ملایر در ۱۲ دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد که هجمه‌های دشمن در بین مردم جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.