نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: در مناظره‌های تلویزیونی خدمات ۴۰ ساله انقلاب بازگو نشد و خدمات نظام به مردم نادیده گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری شورای تامین شهرستان ملایر با خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: اهمیت کار رسانه صرفا در حوزه رسانه نیست،  یک تیتر خبری، می‌تواند از نظر اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و.دیگر جنبه ها یک شهر را تحت تاثیر قرار دهد و ایجاد بسیاری از جریان‌ها و مرزبندی‌های سیاسی از تیتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها آغاز شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حساسیت کار خبرنگار در این است که می‌تواند با یک جمله بندی درست کشور را از آشوب نجات دهد و یا با یک بهم ریختگی عنوان، کشور را به آشوب بکشاند.

آزدیخواه حس کنجکاوی شهروندان ملایری را فرصتی مناسب برای اهالی رسانه دانست و افزود: خوشبختانه شبکه اطلاع رسانی شهرستان ملایر یک تیم بسیار هماهنگ است و اعضای شورای تامین به این تعامل کمک می‌کنند.

او اطلاع رسانی در کشور را امری غیر قابل انکار و لازمه زندگی همه مردم دانست و گفت: امروز مردم به شنیدن خبر علاقه‌مند هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه ما در حوزه خدمات ضعیف عمل می کنیم، تصریح کرد: یکی از سوالات بنده از داوطلبان ریاست جمهوری این است که چرا در مناظره‌های تلویزیونی خدمات ۴۰ ساله انقلاب بازگو نشد. چرا باید برای اثبات برنامه‌های خود، خدمات نظام به مردم را نادیده گرفته و سیاه نمایی کنیم.

آزادیخواه ایجاد حس یاس و ناامیدی در کشور را از نتایج این سیاه نمایی‌ها برشمرد و تاکید کرد: به طور قطع شهدا و به ویژه شهید سلیمانی از ما گلایه می‌کنند که چرا خدمات نظام جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌های آموزشی، اقتصادی، راه آهن، انرژی، مخابرات و دیگر حوزه‌ها در مناظره‌های تلویزیونی نامزدها مطرح نشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار انتشار خدمات نظام به مردم در لابه لای اطلاع رسانی در حوزه انتخابات شد و افزود: بیان نقد‌ها و کمبود‌های موجود، جزء جدایی ناپذیر هر کار خبری و هر خبرنگاری است، اما باید با رعایت انصاف همراه باشد.

آزادیخواه  با اشاره به فعالان شرکت های تولیدی در شهرستان ملایر گفت: فعالیت ۱۰۰ درصدی شرکت کیان کرد، تولید بیش از ۹۰ درصد پارچه ماسک کشور توسط شرکت‌های بافتینه و بافتسان و یاتکمیل قطعه دوم چهارخطه سامن به بروجرد را از خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

او یادآور شد: ۲۸ خرداد ماه لیله القدر انقلاب است و امروز آرزوی رهبر انقلاب حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است که رسانه‌ها می‌توانند ضمن حرمت به قانون با ایجاد شور انتخاباتی، با تمامی هجمه‌های رسانه‌های خارجی مقابله کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.