رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از پنجشنبه برای سه شب متوالی محدودیت‌های تردد شبانه برای برگزاری انتخابات هرچه پرشورتر در استان برداشته می‌شود.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: از پنج شنبه شب تا شنبه شب محدودیت‌های تردد شبانه خودرو‌ها در درون شهر‌ها از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد برداشته می‌شود.

او بابیان اینکه برای این سه شب دوربین‌های ثبت تخلفات دیگر تردد‌ها را ثبت نمی‌کنند افزود: این تصمیم را ستاد انتخابات استان برای برگزاری هرچه پرشورترانتخابات ودسترسی راحت‌تر مردم به صندوق‌های رای و رفت و برگشت‌های به شهر‌ها و روستا‌ها گرفته است.

رئیس پلیس راه استان همدان از روان بودن ترافیک در جاده‌های استان هم خبرداد و می‌گوید: خوشبختانه تصادف منجربه فوت و واژگونی خوردو طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان نداشتیم.

سرهنگ عزیزی ازباقی ماندن محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی به استان خبرداد و تصریح کرد: هنوز ۶ شهر استان در وضعیت نارنجی و ۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و جریمه خودرو‌های متخلف غیر بومی استان و ورود آن‌ها به استان ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.