فرماندار سیرجان گفت: این شهرستان با استقرار ۲۳۱ شعبه اخذ رای، آماده برگزاری یک انتخابات پرشور است.

سهراب بهاءالدینی فرماندار ویژه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به تعداد شعب اخذ رای ر این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۳۰ شعبه شهری( سیرجان و شهرهای اقماری)، تعداد ۱۰۳ شعبه (۱۰۰ شعبه ثابت و سه شعبه سیار) مربوط به شهر سیرجان است.

او افزود: همچنین ۱۰۱ شعبه روستایی، ۱۳۶ شعبه ثابت و ۹۵ شعبه سیار در مجموع برای اخذ رای در روز انتخابات در نظر گرفته شده است که مردم شهرستان سیرجان می‌توانند به آن ها مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

بهاءالدینی تصریح کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۵ هزار و ۷۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان انتخاب شده اند.

او بیان داشت: این افراد متشکل از اعضای شعب، ماموران محافظ، اعضای نظارت ریاست جمهوری، اعضای نظارت شورای اسلامی، نمایندگان فرماندار، بازرسان و... هستند که فرآیند برگزاری انتخابات را تسهیل خواهند کرد.

فرماندار ویژه سیرجان گفت: به دلیل شرایط کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم سیرجان، تعداد شعب را نسبت به انتخابات قبل  افزایش دادیم تا شهروندان بتوانند با دسترسی آسانتر به شعب اخذ رای، در امر مهم انتخابات شرکت کنند و همچون ادوار گذشته حماسه شکوهمندی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار