عسگری گفت: ۴۵ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان انصراف داده اند.

عسگری فرماندار زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: در ششمین دوره از انتخابات ۲۴۵ داوطلب برای حضور شورای اسلامی شهر زنجان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او تعداد شعب اخذ رای را ۳۷۶ مورد اعلام کرد و افزود: تعداد عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زنجان ۱۰ هزار نفر است که شامل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بازرسان است که کار برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان زنجان را انجام خواهند داد.

فرماندار زنجان ادامه داد: تمام فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان به ‌صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود و عوامل برگزاری انتخابات هیچ نقشی در این زمینه ندارند.

او افزود:  عوامل اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان زنجان با حضور در مجتمع های مسکونی و مکان های پر تردد آموزش های لازم را برای آشنایی با فرآیند الکترونیکی انتخابات در اختیار مردم می گذارند.

عسگری درخصوص برخورد با تخلفات تبلیغاتی نیز گفت: عمده تخلفات در رابطه با نصب بنر در محلی که برای مردم مزاحمت ایجاد کند، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نشر اکاذیب در فضای مجازی، هتک حیثیت برخی از داوطلبان در فضای مجازی بوده اما تخلفی که جنبه مجرمانه داشته باشد نداشتیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.