مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۶ واحد به عنوان مراکز متخلف و غیرمجاز مداخله گر درمان با حکم مراجع قضایی در این شهرستان تعطیل شدند.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با مراکز غیرمجاز مداخله کننده در امر درمان، ۵ واحد دندانسازی و دندانپزشکی و یک واحد ماساژ درمانی غیرمجاز به اتهام ایجاد واحد فاقد مجوز و نداشتن پروانه کسب از ادامه فعالیت خود منع و پلمب شدند.

حسینی افزود: در این ۵ واحد دندانپزشکی و یک واحد ماساژ درمانی افرادی بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر مشغول به فعالیت بودند و علاوه بر آن افراد غیر مجاز فاقد پروانه را بکارگیری کرده بودند.

او اضافه کرد: حفظ سلامت و امنیت عموم شهروندان مهابادی جزء وظایف ذاتی شبکه بهداشت و درمان مهاباد بوده و در این قبیل موارد با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.