مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: بازرسان این نهاد در اجرای مصوبه جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ۳۲ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

یوسف شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه نظارت بر واحد‌های صنفی مشمول تعطیلی در این شهرستان، در طول سه هفته گذشته ۵ هزار بازرسی توسط گشت‌های مشترک در این شهرستان صورت گرفته که در نتیجه آن ۳۲ متخلف پلمب کرونایی شدند.

شریف زاده با اعلام اینکه همچنین در طول این مدت ۵ واحد متخلف به دادستانی جهت اعلام جرم معرفی شدند، افزود: آرایشگاه زنانه و مردانه، نمایشگاه خودرو، مشاور املاک و قلیان سرا، غذاخوری و لوازم آرایشی بهداشتی عمده اصناف پلمب شده هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی و شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا تمام اصناف غیر ضروری شهرستان مهاباد از امروز به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

شریف زاده خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک ناظر بر اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهر و حومه حضور داشته و با مشاهده فعالیت واحد‌های صنفی اقدام به پلمب واحد‌های متخلف می‌کنند.

او ازشهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی را با سامانه ۱۲۴ اداره صمت یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ واحد بازرسی و نظارت اصناف در میان بگذارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.