یک اسکوترسوار با واکنش به موقع خود از برخورد با یک حفاظ آهنی جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه فرار از مرگ یک اسکوترسوار را به تصویر می‌کشد.

«هو چی مین» با اسکوتر خود در حال عبور از یک کوچه بود که با واکنش به موقع یک مرد دیگر، از حادثه برخورد شدید با حفاظ آهنی جان سالم به در برد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود یک مرد از ماشین خود پیاده شده و برای انتقال خودور به پارکینگ مشغول بازکردن حفاظ آهنی می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان این حفاظ که انگار شکسته بود به سمت زمین سقوط کرده و در همبن لحظه اسکوترسوار از راه می‌رسد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد این مرد با گرفتن حفاظ در هوا و اسکوترسوار نیز با افزایش سرعت خود موفق می‌شوند از یک حادثه خطرناک جلوگیری کنند. در ادامه اسکوترسوار پس از کمی انحراف در مقابل خودرو متوقف می‌شود. در صحنه دیگری از یک ویدئو که توسط دوربین مدار بسته همسایه تهیه شده فرار لحظه آخری اسکوترسوار از مقابل حفاظ آهنی را نشان می‌دهد.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و با واکنش آن‌ها نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «صاحب خانه بسیار قوی بود؛ چون با گرفتن پایین حفاظ مانع فرود آن روی موتورسوار شد.» کاربر دیگر نیز به عکس العمل اسکوترسوار در لحظه سقوط حفاظ اشاره کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار