رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست علاقمندان به محیط زیست با همکاری نیرو‌های خدمات شهری، سد مهاباد را از وجود هر گونه زباله پاکسازی کردند.

فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در اقدامی زیست محیطی با حضور اداره حفاظت محیط زیست، انجمن کوهنوردان، نیرو‌های خدمات شهرداری، انجمن سبز اندیشان جوان، دوچرخه سوران، همرکابان سبز زاگرس و علاقمندان و دوستداران محیط زیست این شهرستان حاشیه سد از مسیر مهاباد_ پیرانشهر را از وجود هر گونه زباله پاکسازی کردند.

سخنور هدف از برگزاری این برنامه را جلب مشارکت‌های مردمی برای پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و ترویج فرهنگ عمومی و حفاظت از طبیعت عنوان کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: پاکیزه نگه داشتن طبیعت و تفرجگاه‌ها یک وظیفه همگانی است و همه ما در قبال آن مسئول هستم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد اذعان کرد: در این برنامه با توجه به شیوع بیماری کرونا شرکت کنندگان ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از ماسک و دستکش استفاده کرده و زباله‌ها را داخل کیسه‌های پلاستیکی جمع آوری و توسط کارکنان شهرداری به سایت پسماند زباله شهری انتقال شد.

دریاچه سد مهاباد از مهمترین مکان‌های گردشگری این شهرستان است که در فاصله یک کیلومتری این شهر واقع شده و همه روزه به ویژه در روز‌های تعطیل پذیرای شمار زیادی از شهروندان و گردشگران است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.