مسئول بانوان شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله رئیسی در لرستان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش ویژه دختران و مادران با حضور همسر آیت الله رئیسی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، میثاق حیدری،مسئول بانوان شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله رئیسی در لرستان  با اشاره به اهمیت نقش زنان در تعیین سرنوشت جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند در همه عرصه‌ها از جمله عرصه سیاسی در ابعاد مختلف می‌توانند تاثیرگذار باشند و هرچه مشارکت زنان در انتخابات به عنوان یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی، پررنگ و گسترده‌تر باشد، به تبع این حضور برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات بر روی زمین مانده و فراموش شده جامعه انتظار دارند که خواسته‌های آنان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی در انتخابات را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و افزود: حماسه‌ای خلق نمی‌شود مگر اینکه زنان مسلمان ایرانی با بصیرت و هوشمندی اندیشه‌ای را همراهی و هدایت کنند و این حماسه سیاسی باهدف ایجاد خیزش جدید در توسعه و تعیین سرنوشت خود باحضور پررنگ بانوان در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود.

مسئول بانوان شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله رئیسی در لرستان بیان کرد: آیت الله رئیسی نمونه بارز یک انسان آزاده، ولایت پذیر، مستقل، ساده زیست و با تکیه بر تمام نیرو‌های داخلی فاقد وابستگی به هر جناح و گروهی پای در عرصه میدان انتخابات گذاشته است تا هرگونه مانع و فیلتر را از سر راه رفاه و معیشت مردم بردارد.

وی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: دختران امروز مادران فردای ایران اسلامی هستند و نقش بسیار مهم و اساسی را در تعیین سرنوشت فکری و فرهنگی جامعه دارند و امروز نیز در عرصه انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور برای افزایش میزان مشارکت نقش دارند.

حیدری عنوان کرد: از جامعه بانوان دعوت می‌کنیم تا در مراسمی که به همین مناسبت برگزار می‌شود شرکت کنند و با مشارکت حداکثری و پرشور از آیت الله رئیسی حمایت به عمل آورند.

وی تصریح کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش ویژه دختران و مادران یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۹ با حضور همسر آیت الله رئیسی در پارک زیبا کنار خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.