ماموستا مرادی گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره در گردهمایی روحانیون و علمای شهرستان دیواندره اظهار کرد: اینجا خون شیعه و سنی به پای درخت تنومند انقلاب ریخته شده است.

او خاطرنشان کرد: اینجا در راه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی همه استوار و محکم با تاسی از راه شهدا ایستاده و منویات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب خود قرار داده‌اند و در این مسیر شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد.

امام جمعه دیواندره اذعان کرد: وحدت و حفظ این اصل مهم به عنوان یک اولویت در بین مردمان به ویژه روحانیون این شهرستان مورد توجه بوده و در برابر هر ندای تفرقه‌افکنانه‌ای ایستاده‌اند.

او در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی بوده است.

امام جمعه دیواندره اضافه کرد: به عنوان سرباز رهبری و نوکر مردم وظیفه خود می‌دانیم که ضمن مشارکت در این عرصه مهم سیاسی و سرنوشت‌ساز دیگران را نیز به حضوری دشمن‌شکن در پای صندوق‌های اخذ رای تشویق کنیم.

اوافزود: امامان جمعه و جماعت نقش هدایتگری در جامعه دارند و در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه حتی در شرایط کرونایی موجود هرگز میدان را خالی نکرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.