دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کاندیدا‌های انتخابات ۲۸ خرداد خواست به جای تخریب یکدیگر، فضای امن و سالم را برای انتخابات رقم بزنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در نشست هماهنگی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه از دیروز تا امروز برخی از نامزد‌ها در مکان‌های غیرقانونی در حال نصب تصاویر انتخاباتی هستند و توجهی به قوانین تصویب شده در این رابطه ندارند، گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید نماد قانون مداری باشند.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلف انتخاباتی از سوی کمیته امحاء، موارد از سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین به نامزد‌های انتخابات شورای شهر توصیه کرد که درباره تخلفات انتخاباتی، اطلاعات خود را افزایش دهند.

قاسمی تصریح کرد: تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، تیر‌های برق و درختان، محل تبلیغات انتخاباتی نیستند و کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر و گروه‌های تبلیغاتی آنها، موارد قید شده را رعایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با بیان اینکه در دوره‌های گذشته هواداران کاندیدا‌های انتخاباتی، شأن کاندیدا‌ها را زیر سئوال می‌بردند، خاطرنشان کرد: مجازات تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی نیز همانند فضای حقیقی است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

قاسمی از همه کاندیدا‌های انتخابات ۲۸ خرداد خواست به جای تخریب یکدیگر، با رعایت قانون و رقابت سالم، فضای امنی را برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در استان قزوین فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.