فرماندار قزوین از رقابت ۱۸۳ کاندیدای شورای اسلامی شهر قزوین در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شفیعی فرماندار قزوین در نشست هماهنگی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین ار رقابت ۱۸۳ کاندیدا شورای اسلامی شهر قزوین در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: انتخابات  شورا‌ها تنها در شهرستان قزوین به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گفته شفیعی، فرایند برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در نواحی منفصل شهری از جمله اقبالیه و محمودآباد به صورت غیرالکترونیکی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد، مهلت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به پایان می‌رسد.

وی افزود: همچنین روز چهارشنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۲۴ مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها نیز به پایان خواهد رسید.

شفیعی گفت: نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها پش از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

وی افزود: از ۳۱ فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستاها، تاکنون ۲۷ فرآیند آن سپری شده است.

فرماندار قزوین به موضوع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شور‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها در قزوین اشاره کرد و افزود: از سوی شهرداری قزوین ۶۷۰ جایگاه تبلیغاتی شامل ۴۰۰ تابلوی رایگان فلزی و ۲۸۷ مکان عمومی، در اختیار کاندیدا‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: در مانور سراسری انتخابات در کشور، استان قزوین رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد.

شفیعی گفت: خوشبختانه با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی، هیچ‌گونه کمبود نیروی انسانی و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در شهرستان قزوین وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.