دارنده مدال برنز جهان گفت: خوشبختانه در جام زیلکوفسکی لهستان که انتخابی المپیک محسوب می شد به هدفم رسیدم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین محمدیان که در رقابت های جام زیلکوفسکی لهستان به عنوان نخست وزن ۹۷ کیلوگرم رسید پس از کسب مدال طلا در این مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه در این جام توانستم مقام اول را کسب کنم. بعد از سه کشتی به فینال رسیدم و در مبارزه فینال نیز با نماینده کشورمان روبرو شدم و توانستم کشتی را ببرم.

وی تصریح کرد: در دور نخست با «کالین مور» از آمریکا مبارزه کردم و با امتیاز بالا او را ضربه فنی کردم و به برتری رسیدم. در کشتی دوم هم «باخیتخانوف» از قزاقستان را شکست دادم و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتنم. در این مبارزه هم با علیرضا کریمی کشتی گرفتم که پیروز شدم و به فینال رسیدم. در نهایت نیز توانستم عنوان قهرمانی وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کنم.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تصمیم گرفت سه نماینده در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در این پیکارها شرکت کنند. بدین ترتیب من، علی شعبانی و علیرضا کریمی در این مسابقات که انتخابی بازی‌های المپیک بود به میدان رفتیم که خوشبختانه توانستم با کسب عنوان قهرمانی به هدفم برسم.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که به عنوان آخرین مرحله از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک توکیو و همچنین رنکینگ مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود، روز‌های ۱۸ و ۱۹ خردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد.

تیم ایران که در ۴ وزن و با ۸ کشتی گیر و به منظور مشخص شدن تکلیف نفرات اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو در اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود با ۳ مدال طلا مصطفی حسین خانی، محمدحسین محمدیان، امیرحسین زارع در اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ و یک نقره و یک برنز علی شعبانی و علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم و کسب ۸۷ امتیاز بعنوان دوم رسید. تیم‌های آمریکا و لهستان نیز به ترتیب با ۱۳۰ و ۸۷ امتیاز اول و سوم شدند.


بیشتر بخوانید

ایران با ۵ فرنگی کار در جام پیتلاسینسکی لهستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار