پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان از توابع امیدیه با حضور استاندار خوزستان و معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان،در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه آبرسانی به روستا‌های این بخش از خرداد ماه پارسال آغاز شده است.

او با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شرکت و آب و فاضلاب استان خوزستان است، افزود: شرکت مهندسین مشاور آب انرژی اروند به عنوان مشاور و شرکت ماهان دشت مارال به عنوان پیمانکار این طرح همکاری و کار‌های اجرایی و تکمیلی آن را انجام دادند.

سلیمانی دشتکی میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان از توابع شهرستان امیدیه را ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: بحمدالله موفق شدیم با همکاری و عزم همگانی و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده پس از یک سال آن را به بهره برداری برسانیم.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، بسیاری از روستا‌های فاقد لوله کشی و شبکه آبرسانی در استان خوزستان تا پایان سال ۱۴۰۰ از نعمت لوله کشی و آب شرب سالم بهره مند می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.