فرماندار امیدیه نبود آب شرب را یکی از مشکلات جدی روستا‌های بخش جایزان عنوان کرد و گفت: پروژه آبرسانی تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از روند اجرای پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان گفت: نبود آب شرب مشکل جدی و از مطالبات اهالی روستا‌های این بخش است که با بکارگیری همه ظرفیت‌های شهرستان و پیگیری‌های مستمر موفق به اجرای پروژه‌های آبرسانی در مناطق مختلف شدیم.

او با بیان اینکه بهره برداری تعدادی از پروژه‌های آبرسانی سبب رفع مشکل تامین آب شرب شهرستان شده است، افزود: علیرغم مشکلات اعتباری موجود، آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان را آغاز کردیم و هم اکنون شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه هستیم و با تامین و تجهیز تاسیسات برقی و مکانیکی مورد نیاز در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

رفیعی تسریع در تکمیل این پروژه را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی مشکل کمی و کیفی آب شرب بخش جایزان حل خواهد شد و طی مذاکراتی که با مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان صورت گرفته است امیدواریم این پروژه تا پایان سال ۹۹ تکمیل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.