مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان روستا‌های اهواز را جزو محروم‌ترین مناطق استان دانست و گفت: تامین آب به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری باید در دستورکار باشد.

صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در حاشیه بهره برداری از فاز دوم آبرسانی به روستاها در بخش بامدژ از توابع کلانشهر اهواز و حاشیه رودخانه دز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روستا‌های اهواز جزو محروم‌ترین مناطق خوزستان محسوب می‌شوند

او افزود: آغاز عملیات یکپارچه سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی با بحران بی آبی در بخش غیزانیه اهواز بود که با یک اقدام جهادی و شبانه روزی، ۳ فاز پروژه آبرسانی به روستا‌های فاقد آب انجام شد.

حقیقی پور بیان کرد: پس از پایان بخشی از عملیات آبرسانی به بخش غیزانیه، بنابر دستور استاندار خوزستان پروژه‌های مختلف آبرسانی به روستا‌های مختلف اهواز را آغاز کردیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جشن بهره مندی همه روستا‌های این کلانشهر از نعمت آب شرب سالم را برگزار کنیم، البته اگر با کمبود منابع اعتباری مواجه نبودیم، قطعا امروز می‌توانستیم پروژه‌های ناتمام را در روستا‌ها به پایان برسانیم.

این مقام مسئول پروژه آبرسانی به روستای قلعه سحر را پروژه در دستور شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر لوله‌های موردنیاز این پروژه خریداری و توسعه تاسیسات آن نیز آغاز شده است. همچنین بخش عمده‌ای از پروژه دُب حردان نیز در بخش اسماعیلیه نیز پیشرفت مطلوبی دارد و مراحل پایانی آن در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا خوزستان در ادامه پروژه دهلیز‌های شبکه‌های آبرسانی در بخش گمبوعه اشاره و تصریح کرد: کمبود لوله‌های پروژه رفع شد و به لطف خدا با پایان مشکلات کشت شلتوک، این پروژه وارد مدار بهره برداری خواهد شد. ضمن اینکه در بخش سویسه شهرستان کارون با عبور لوله‌ها از نهر بحره، در آینده نزدیک پروژه آبرسانی به این بخش به بهره برداری می‌رسد.

او در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان همه تلاش خود را برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی به کار گرفته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره مندی همه روستا‌های استان و اهواز از آب شرب سالم و پایدار خواهیم بود، بطوریکه هیچ نقطه‌ای از خوزستان مشکل تامین آب نداشته باشد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
معذرت میخوام
یعنی این بندگان خدا تا الان آب شرب نداشتن؟!!