ورناصری مسجدسلیمان را شهرستانی ثروتمند، ولی محروم و مظلوم توصیف کرد و گفت: با شرکت در انتخابات می‌توانیم مسیر رفع مشکلات را هموار کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل و لالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسجدسلیمان منطقه‌ای مملو از ثروت محسوب می‌شود، ولی محرومیت و مظلومیت در آن موج می‌زند.

او اظهار داشت: من معتقدم مشکلات کشور با قهر کردن از صندوق‌های رای حل نمی‌شود، بلکه راهکار اساسی حل مشکلات اجرایی کشور حضور در انتخابات است، اکنون جمهوری اسلامی میدان را برای مردم باز کرده تا با انتخاب صحیح بتوانند مشکل مدیریت اجرایی در کشور را برطرف کنند.

ورناصری راهکار اساسی برای رفع مشکلات مختلف را حضور پای صندوق‌های رای دانست و بیان کرد: با همه مشکلات و موانع درونی و بیرونی، اعتقاد دارم که ما می‌توانیم موفق شویم و مشکلات را حل کنیم به شرطی که هدف را گم نکنیم و از مسیر منحرف نشویم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل و لالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت راه‌ها در مسجدسلیمان ادامه داد: حدود ۱۵ سال است به بهانه‌های مختلف و پیش پا افتاده جاده میانبُر اندیکا به لالی که مسافت نزدیک به ۷۰ کیلومتری را به کمتر از ۲۰ کیلومتر می‌رساند، متوقف شده است.

ورناصری اظهار داشت: با وجود خدمات بسیار زیادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر خود انجام داد، اما نواقصی مانند آب، فاضلاب و آسفالت شدن کوچه‌ها برای مردم مسجدسلیمان تبدیل به آرزو شده است، در حال حاضر مشکل آب شرب شهرستان در حال رفع شدن است و این مسیر را تا برطرف شدن مشکل ادامه خواهیم داد.

او درخصوص مشکلات و کمبود‌های حوزه مخابرات و ارتباطات در مسجدسلیمان گفت: در جلسه‌ای با وزیر ارتباطات متوجه شدم این شهرستان در حوزه مخابراتی دومین شهر محروم کشور بود، اما در مدت یک سال اخیر ۸۰ درصد مشکلات آن برطرف و خط فیبرنوری نیز به سیستم مخابراتی شهر اضافه شده است.

این مقام مسئول درخصوص حوزه بهداشت و درمان بیان داشت: مردم ما ناچار بودند که فاصله بسیاری را با خودرو برای یک عقرب زدگی طی کنند و بار‌ها یک بیماری ساده برای یک خانواده به عزا تبدیل می‌شد، اما اکنون بیمارستان لالی و هفتکل نیز درحال احداث است.

علیرضا ورناصری از مسجدسلیمان به عنوان حوزه ابرقدرت انرژی یاد و تصریح کرد: نامه پیگیری ۴۰ ساله اهالی روستا‌ها برای برقدار شدن بدون نتیجه باقی مانده است، البته در مدت یک سال اخیر ۳۰ روستا برقدار شدند، ضمن اینکه فرودگاه شهرستان هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.