سلیمانی دشتکی حضور در انتخابات را عامل تقویت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان فراهم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان درخصوص روند اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران گفت: اتکا به رای مردم برای نظام بسیار مهم است و حضور مردم در انتخابات منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

او به تاکید امام خمینی (ره) بر لزوم برگزاری انتخابات با حضور پرشور و حداکثری مردم از همان نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب، انتخابات که یک اصل برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و پایه قدرت است، به صورت سالیانه برگزار می‌شد.

سلیمانی دشتکی خواستار حضور با شور و شوق مردم پای صندوق‌های اخذ رای شد و اظهار کرد: مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات کاملا بی‌طرف هستند و موفقیت هر کدام از نامزد‌ها برای آن‌ها تفاوتی ندارد، هر کسی که پیروز شود، رئیس جمهور همه خواهد بود.

به گفته استاندار خوزستان؛ زمان آغاز انتخابات یک ساعت جلوتر آمده و رای‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درصورت لزوم با مجوز وزیر کشور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.