سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان با صدور اطلاعیه‌ای زمان برگزاری آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعداد‌های درخشان را اعلام کرد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در خصوص آزمون‌های ورودی مدارس اطلاعیه‌ای صادر کرد که به این شرح است:

به نام خدا
داوطلبان گرامی، ضمن آرزوی سلامتی برای شما به اطلاع می‌رساند آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعداد‌های درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در روز‌های پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ و جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لازم است داوطلبان در هنگام ورود به حوزه‌های برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه و شناسنامه خود را همراه داشته باشند؛ و از به همراه آوردن تلفن همراه و اشیای قیمتی خودداری کنند.

محتوای آزمون پایه هفتم «استعداد تحلیلی» است و هر یک از داوطلبان به سوالات چهارگزینه‌ای دو دفترچه که هرکدام شامل ۶۰ سوال است، پاسخ خواهند داد.

زمان پاسخگویی به دفترچه شماره یک ۷۵ دقیقه و زمان پاسخگویی به دفترچه شماره دو ۲۵ دقیقه است.

در آزمون پایه دهم، هریک از داوطلبان به سوالات چهارگزینه‌ای دو دفترچه که هر کدام شامل ۵۰ سوال می‌باشد، پاسخ خواهند داد. زمان پاسخ‌گویی به دفترچه شماره یک با سوالات «استعداد تحلیلی» ۵۰ دقیقه و زمان پاسخگویی به دفترچه شماره دو با سوالات «استعداد تحصیلی» ۷۰ دقیقه خواهد بود.

لازم است دانش‌آموزان هنگام ورود و خروج از حوزه‌های برگزاری آزمون، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.