مهاجرانی گفت: بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز و ۵۸۰ منطقه آموزشی تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفته‌اند.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان با حضور در استودیو الفبا پاسخگوی سؤالات ارسالی مخاطبان در خصوص نقش سمپاد در توسعه و مهارت دانش آموزان بود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان با اشاره به اینکه سمپاد مساوی موفقیت نیست و موفقیت هم مساوی سمپاد نیست، گفت: دو استراتژی مهم تفکیک یا وجود مدارس استعداد درخشان و تلفیق یا رویکرد طرح شهاب، برای پرورش استعداد‌های دانش آموزان وجود دارد.

مهر ۹۸، دانش آموزان پایه چهارم تحت پوشش طرح شهاب قرار می‌گیرند

وی تصریح کرد: تا امروز بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز و ۵۸۰ منطقه آموزشی تحت پوشش طرح شهاب قرارگرفته‌اند و از مهرماه ۹۸ این طرح تمام دانش آموزان پایه چهارم سراسر کشور را پوشش خواهد داد.

مهاجرانی در این نشست درزمینه ثبت‌نام دانش آموزان در پایه‌های هفتم و دهم مدارس سمپاد، منابع آزمون در متوسطه اول، مدارس مهارتی سمپاد، شرایط پذیرش دانش آموزان و ... به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه معلم
۱۱:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
دوست عزیز تا زمانی که برای طرح شهاب هزینه در نظر نگیرند این طرح فقط به صورت سوری وبدون تاثیر در اینده واستعداد دانش اموزان خواهد بود چرا که باید معلم ساعتها وقت صرف نماید تا بتواند واقعا به کشف استعداد بپردازد درصورتی که خیلی از همکاران این فرم ها را به دانش اموزان داده تا به دلخواه پر کنند یا هم بدون برنامه تیک می زنند
آخرین اخبار