با نزدیک شدن به حلول ماه ذی القعده و آغاز دهه کرامت شبکه استانی فارس برنامه‌های شاد و متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دهه کرامت از ۲۲ خرداد با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها آغاز می‌شود و با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به نیمه می‌رسد و با میلاد هشتمین نور امامت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام پایان می‌یابد.

شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و وجود بارگاه ملکوتی و منور امین ولایت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ برادر ثامن الحج حضرت رضا علیهم السلام و نیز وجود بیش از دو هزار بقعه متبرکه، در برگزاری مناسبت‌ها و گرامیداشت ایام‌های مذهبی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به همین مناسبت ویژه برنامه‌های متنوع و شادی در حوزه‌های تولید پیام در شبکه استانی فارس تدارک دیده شده است.

سیمای فارس با برنامه‌های ترکیبی ویژه بزرگداشت حضرت شاهچراغ، ولادت حضرت معصومه و ولادت امام رضا علیهم السلام به استقبال دهه کرامت می‌رود.

برنامه‌های "خوشا شیراز"، "دلگشا "، "صبح پارسی" و "کاشانه مهر" از مهمترین برنامه‌های سیمای فارس برای این ایام است که بطور ویژه به دهه کرامت می‌پردازد.

رادیو فارس هم با برنامه‌های " بانوی کرامت"، "امین ولایت" و "خورشید هشتم" مهمان خانه‌های شنوندگان شبکه استانی فارس است.

"پسین دلگشا"، "سلام کاکو"، "کوچه باغ ترانه"، "نارنجستان"، "شب چراغ" و "سایبان مهر" از دیگر برنامه‌های رادیو فارس است که در دهه کرامت، رویکردی کاملا متناسب با حال و هوای این ایام دارد.

خبرفارس هم در بخش‌های مختلف خبری با تهیه گزارش‌های تولیدی در خصوص فضایل و سیره حضرت معصومه، شاهچراغ و امام رضا علیهم السلام، رویداد‌های این ایام را پوشش خبری می‌دهد.

فضای مجازی شبکه فارس هم با طراحی و تولید پوستر و بنر با موضوع دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیهما السلام و بزرگداشت امین ولایت حضرت شاهچراغ علیه السلام، تقطیع و انتشار برنامه‌های سیما و صدا در فضای مجازی و تولید کلیپ و نماهنگ با موضوع دهه کرامت مخاطبان را در این ایام همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار