بسته انتخابات شوراها؛

اعلام لیست نهایی نامزدهای انتخابات شوراها به فرمانداری‌ها/ نگاهی به وعده های عجیب کاندیدها

آخرین خبرها و شنیده های انتخاباتی شوراها در استان زنجان را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌  زنجان با تاکید بر این که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری "رای دادن و حضور در انتخابات، برای نظام جمهوری اسلامی و کشور است"، گفت: صاحبان اصلی کشور، مردم هستند و برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات شرکت کنند.

رد صلاحیت ۱۳ درصد از ثبت‌نام کنندگان انتخابات شورا‌های استان زنجان

حجت الاسلام شجاعی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان از رد صلاحیت ۱۳ درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراء در استان زنجان خبرداد.

او افزود: اسامی نهایی نامزد‌ها در تاریخ ۱۵ خردادماه به فرمانداری‌ها اعلام شد.

صیانت از جان و رای مردم مهمترین وظیفه دولت است

حقیقی استاندار زنجان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم این اطمینان را داشته باشند که انتخابات پیش رو با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های های بهداشتی برگزار خواهد شد و هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی و بهداشتی در اجرای این رخداد مهم وجود ندارد.

نگاهی به وعده های عجیب کاندیدها در انتخابات شوراها

طبق قانون هشت روز مانده به انتخابات، تبلیغات نامزد‌های تایید صلاحیت شده آغاز می‌شود اما نام برخی از نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در زنجان زودتر از موعد مقرر به صورت دیوار نویس در شهر دیده شده است!

یکی از نامزدهای انتخابات شورا در زنجان  وعده داده بعد از رای آوردنش در شورا‌ تا چند سال بسته‌ی غذایی بین مردم پخش می‌کند.

  نامزد دیگری هم گفته کار نکرده  شهردار و شورا‌ها را در یک هفته به سرانجام می‌رساند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.