از مشارکت حداکثری در انتخابات تا جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی بر مدار قانون

بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر روستایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، سه شنبه ۱۸ خرداد ۵ خبر از شهرستان های آبادان و خرمشهرمی‌خوانید.

مشارکت حداکثری در انتخابات

سیدمجتبی محفوظی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور برای رفع مشکلات نیازمند فردی مدیر خداباور، معادباور و جهادباور در راس دولت است و این امر فقط با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای امکان پذیر است.

او با تاکید بر توجه به خواسته‌های مردم و اولویت دادن به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها افزود: کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

شرکت در انتخابات سال ۱۴۰۰ آینده کشور را تضمین می کند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌پور امام جمه آبادان روز دوشنبه در نشست با نمایندگان تشکل های مردم نهاد آبادان گفت: شرکت در انتخابات سال ۱۴۰۰ نه تنها یک وظیفه ملی، دینی و انقلابی است ،بلکه آینده کشور را در مسیر سعادت مردم و جامعه اسلامی تضمین می کند.

او با اشاره به نقش گروه‌های مردم نهاد در پررنگ برگزار شدن انتخابات گفت: گروه‌های مردم نهاد با فعالیت‌های مناسب فرهنگی و اطلاع‌رسانی زمینه بیشتر مشارکت اقشار مختلف جامعه را در انتخابات سال ۱۴۰۰ فراهم کنند.

تائید۱۴۷ داوطلب در شهرستان خرمشهر

حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: ۱۴۷ نفر در شهرستان خرمشهر موفق به تائید صلاحیت و نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.

او از انتشار لیست تائید صلاحیت شدگان در سایت ها، نشریات، و فضای مجازی خبر داد.

رقابت ۱۹۵ نامزد در حوزه انتخابیه آبادان

با تائید صلاحیت ۱۲ نفر دیگر در آبادان (۱۱ نفر آبادان، یک نفر چوئبده) رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخاباتی شورای شهر آبادان از سوی هیئت مرکزی نظارت نهایی شد.

به این ترتیب در کل برای حوزه انتخابی آبادان ۱۹۵ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به عنوان  نامزد رقابت خواهند کرد که ۱۶۴ نامزد مربوط به آبادان ۱۲ نامزد مربوط به چوئبده و ۱۹ نامزد مربوط به اروند کنار خواهند بود.

آمادگی شهرستان خرمشهر برای برگزاری انتخابات

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به اینکه جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی بر مدار قانون وظیفه همه دست اندرکاران انتخابات است بر فعالیت و اقدامات مسئولان کمیته ها در روند برگزاری انتخابات تاکید کرد.

او افزود:  مهمترین وظیفه ما تأمین امکانات و لوازم مورد نیاز جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

فرماندار ویژه خرمشهرتصریح کرد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.