۱۴۷ داوطلب در شهرستان خرمشهر تایید شدند

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهرگفت:با پایان یافتن مهلت اعتراض رد صلاحیت شدگان شوراها ، ۱۴۷ داوطلب در شهرستان خرمشهر تایید شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: ۱۴۷ نفر در شهرستان خرمشهر موفق به تایید صلاحیت و نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.

او از انتشار لیست تائید صلاحیت شدگان در سایت ها، نشریات، و فضای مجازی خبر داد.

حیدری همچنین از عدم برگزاری به صورت تمام الکترونیک انتخابات برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره خبر داد و افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره گذشته در شهرستان خرمشهر به صورت تمام الکترونیک بود که در این دوره با تصمیم وزارت کشور تنها در مراکز استانها و کلان شهرها انتخابات تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص تبلیغات نیز گفت: داوطلبان می توانند در فضای مجازی رسما از بیستم خرداد ماه تبلیغات خود را آغاز کنند و تبلیغات محیطی هم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هر داوطلب مجاز به تاسیس ۱ ستاد مرکزی و ۲ ستاد فرعی در شهر دارند.

حیدری با بیان اینکه همه نامزدها می توانند در مرکز شهر و شهرداری های مناطق ستاد انتخاباتی برپا کنند، اضافه کرد: هر داوطلب مجاز به داشتن یک ستاد مرکزی در مرکز شهر  و ستاد فرعی در شهرداری ها مناطق است که خرمشهر دو منطقه دارد.

او افزود: هر داوطلبی می تواند در یکی از مراکز شهری، شهرداری ها اقدام به تاسیس و ایجاد ستاد انتخاباتی بکنند و همه باید در چهارچوب ضوابط ابلاغی ستاد کرونا  که ظرف امروز و فردا ابلاغ می شود، عمل کنند.

حیدری به آمادگی فضای تبلیغات محیطی اشاره کرد و گفت: ظرف یکی دو روز آینده شهرداری به تکلیفی که بر عهده شهرداری برای تعبیه مراکز نصب بنر و تراکت و بروشور و سایر موارد قانون تبلیغات نامزدها گذاشته شده را به انجام می رساند و نامزدها می توانند از آنها برای تبلیغات محیطی استفاده کنند.

او در پایان از راه اندازی سامانه الکترونیکی برای تبلیغات رایگان در کشور خبر داد و افزود: در این دوره سامانه ای با عنوان سامانه انتخاب ایران در سایت وزارت کشور راه اندازی شده است تا در شرایط کرونایی تبلیغات آسان تر و به صورت رایگان برای نامزدها انجام و در دسترس مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.