امام جمعه آبادان گفت: شرکت در انتخابات سال ۱۴۰۰ نه تنها یک وظیفه ملی و انقلابی است ،بلکه آینده کشور و جامعه اسلامی را تضمین می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور روز دوشنبه در نشست با نمایندگان تشکل های مردم نهاد آبادان گفت: مشارکت عمومی، ایمان به  تاثیرگذاری مسئولان و مدیران بر روند اداره کشور را نشان می‌دهد و مشارکت نکردن به معنای افزایش تاثیرپذیری از کنش دیگران است.

او با اشاره به اینکه مردم پیوسته در حال راستی آزمایی برنامه‌های نامزدها تا زمان باقی مانده روز انتخابات هستند، افزود: با ارتقای درک و بصیرت افراد جامعه این دوره نسبت به دوره‌های گذشته قطعا انتخاب مردم متفاوت‌تر خواهد بود.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات باید به تشویق مردم برای حضور حداکثری و تقویت شادابی سیاسی در جامعه نگاه ویژه‌ای داشت، گفت: آرامش سیاسی نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخاباتی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌پور بیان کرد: شرکت در انتخابات سال ۱۴۰۰ نه تنها یک وظیفه ملی، دینی و انقلابی است ،بلکه آینده کشور را در مسیر سعادت مردم و جامعه اسلامی تضمین می کند.

او با اشاره به نقش گروه‌های مردم نهاد در پررنگ برگزار شدن انتخابات گفت: گروه‌های مردم نهاد با فعالیت‌های مناسب فرهنگی و اطلاع‌رسانی زمینه بیشتر مشارکت اقشار مختلف جامعه را در انتخابات سال ۱۴۰۰ فراهم کنند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رای، افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد نفاق و دشمنی در میان گروه‌های مردم توطئه‌های گوناگونی برنامه‌ریزی کرده‌اند که به فضل خدا و به برکت خون شهدا در اجرای آنها ناکام خواهند ماند.

او با بیان اینکه مردم آبادان نیز بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات بینش سیاسی بالای خود را نشان خواهند داد، گفت: مشارکت داغ و انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰، تیری بر چشم دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام وامسلمین ابراهیمی‌پور اظهار داشت:آنچه در انتخابات، اولویت نخست قرار دارد مساله حضور گسترده و مشارکت حداکثری است زیرا اقتدار نظام اسلامی را در جهان آشکار و متجلی می‌سازد.

امام جمعه آبادان گفت: طی ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد مشارکت و آگاهی مردم در دفاع از نظام و انقلاب، فتنه‌های دشمن را خنثی کرده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.  انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.