رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با توصیه به فعالان ستاد‌های انتخاباتی و طرفداران کاندیدا‌ها به رعایت اخلاق و قواعد رقابت، گفت : با تخریب و بی اخلاقی رای جمع نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : باید تلاش شود انتخابات بعنوان مهمترین پروژه سیاسی نظام اسلامی در سال ۱۴۰۰ با حداکثر کیفیت برگزار شود.

او با اشاره به افزایش فعالیت‌های انتخاباتی با با راه اندازی ستاد‌ها در استان‌ها گفت : امیدواریم این روند در روز‌های آتی با بهبود کیفیت مباحث در مناظرات و افزایش سطح اعتماد عمومی به کاندیدا‌ها تقویت شود.

او با اشاره به آغاز روند سفر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها به استان‌ها افزود: لازم است مسئولان ستاد‌ها و طرفداران کاندیدا‌ها دقت بیشتری نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان با توصیه به فعالان ستاد‌ها و طرفداران کاندیدا‌ها در رعایت اخلاق و قواعد رقابت، افزود: با تخریب و بی اخلاقی رای جمع نمی‌شود، لذا هرگونه تخریب، توهین و تحرکات غیرقانونی حتما پایش شده و برخورد قانونی لازم روبرو خواهد شد.

خوش اقبال ادامه داد: فضای تبلیغات و گرمی رقابت‌ها نباید موجب از بین رفتن اعتماد عمومی و ریزش علاقمندان به مشارکت در انتخابات شود.

او با تاکید مجدد بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدا‌ها افزود: رعایت بی طرفی از سوی مدیران دولت و دستگاه‌های اجرایی بیشتر از دیگران توقع می‌رود. نمی‌شوده بر سر سفره این دولت رشد کرده باشیم و برای عافیت طلبی به آن پشت کنیم.

خوش اقبال با تاکید بر حفظ جایگاه نمایندگی دولت از سوی مدیران دستگاه‌ها ادامه داد: ما بعنوان نمایندگان دولت باید مدافع خدمات باشیم و نباید عملکرد‌ها را زیر سوال ببریم.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه امانتداری، بی طرفی و قانونمداری را اصول و محور حرکتی ستاد انتخابات در استان عنوان کرد و افزود: آخرت خود را برای دنیای دیگران هزینه نخواهیم کرد و وزارت کشور و ستاد انتخابات این را در عمل اثبات خواهد کرد.

خوش اقبال گفت: انتخابات پرشور، مشارکت حداکثری و برآمدن منتخبی با کسب آرا بالای ملت، خواست همه دغدغه‌مندان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی است.

او افزود: تکلیف و وظیفه امروز سربازان نظام در ستاد انتخابات، برگزاری انتخاباتی امن، سالم توام با رقابت ومشارکت عمومی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.