فرماندار کرمانشاه محل‌های جدید دریافت مجوز تردد بین شهری در شرایط کرونایی را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به واگذاری کار صدور مجوز تردد بین شهری به اداره پست، گفت : به دلیل مشغله زیاد فرمانداری در آستانه برگزاری انتخابات، مجوز تردد بین شهری به افراد واجد شرایط، از فردا (۱۸ خرداد) دیگر توسط فرمانداری صادر نمی‌شود و افراد واجد شرایط باید به شرکت پست مراجعه کنند.

او محل‌های جدید دریافت مجوز تردد را در شهر کرمانشاه شامل اداره پست شهید قندی واقع در میدان آزادی، اداره کل پست واقع در شریعتی نرسیده به میدان لشکر، دفتر پستی ۲۲ بهمن واقع در سیمتری دوم، جنب پارک درخشان و دفتر پستی شهید پدرام واقع در ایستگاه هشت کارمندان اعلام کرد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه افراد می‌توانند با در دست داشتن مدارک مرتبط با موضوع تردد خود در مواردی مثل پیگیری امور درمانی، امور قضایی و... برای اخذ مجوز تردد به شرکت پست مراجعه کنند، ادامه داد: همچنین کادر درمان، کارکنان ادارات و موسسات دولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و ... نیز با در دست داشتن مدارک مرتبط با سفر می‌توانند برای دریافت مجوز تردد به شرکت پست مراجعه کنند.

او افزود: برگه تردد صادره با مهر فرمانداری و شرکت پست، به همراه کد رهگیری صادر شده از سوی شرکت پست برای تردد بین استانی از کرمانشاه معتبر است.

فرماندار کرمانشاه از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای دریافت مجوز تردد خودرو به فرمانداری مراجعه نکنند، چون امکان صدور مجوز وجود ندارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.