رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد مجموع جان باختگان کرونا ویروس به ۳۹۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با ۴۸، خوی با ۲۱ و میاندوآب با ۷ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

آقازاده افزود: در همین مدت نیز ۵ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها تعداد جان باختگان این ویروس به ۴ هزار و ۶۴۰ نفر افزایش یافت.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۶۵ نفر بوده که از این تعداد، ۳۵ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

او با این هشدار که حضور در تجمعات به ویژه دورهمی‌های خانوادگی و نیز رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی موجب افزایش این بیماری و آمار جان باختگان می‌شود، از مردم خواست تا آنجاکه امکان دارد در خانه بمانند و با جدی گرفتن و رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر، از خود و اطرافیانشان در مقابل این ویروس خطرناک مراقبت کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.