کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی در واکنش به پخش اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری توئیت هایی را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین دور از مناظرات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور ۷ نامزد انتخابات ساعتی پیش به پایان رسید. این دور از مناظرات مختص به مسائل اقتصادی بود و نمایندگان باید به سوالات اقتصادی پاسخ و برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه می‌کردند.

از همان ابتدای شروع مناظره، حاشیه‌ها بیشتر از متن خودشان را نشان دادند و در نیمه اول مناظره کاندیدا‌ها فقط به قصد تخریب یکدیگر صحبت می‌کردند و حرفی از ارائه برنامه‌های اقتصادی و بهبود شرایط کشور در این خصوص وجود نداشت. در نیمه بعدی، اما نامزد‌ها از برنامه‌های خود صحبت کردند و جو مناظره به سمت و سوی رقابت‌های انتخاباتی نزدیک شد. برگزاری مناظرات در راستای ارائه برنامه نامزد‌ها است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا مردم بتوانند انتخاب اصلح و شایسته تری داشته باشند.

فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی حین برگزاری مناظره، توئیت‌هایی را در راستای صحبت‌های ۷ نامزد و حواشی بیشتر از متن این برنامه با هشتگ‌های مختلف بخصوص هشتگ #مناظره_۱۴۰۰ در حساب هایشان منتشر کردند و ترند یک توئیتر فارسی کلیدواژه‌های انتخاباتی بود. یکی از مسائلی که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت شعرخوانی یکی از نامزدها و ترکی صحبت کردن آن‌ها بود.


بیشتر بخوانید


در ادامه بخشی از توئیت‌های طنز و انتقادی کاربران به مناظره اول را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آخ جون رایانه ۴۵۰ هزار تومنی / به جای مختارنامه مناظره پخش کنید / با هموطنان بندرعباسی هم صحبت کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
واقعا یه سوال چطوری برای کامنت yjc پرچم اسپانیا مثلا بذارم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
با فیلتر شکن هر کشوری را میتونی انتخاب کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
چرا 42 ساله دائم بر مشکلات افزوده میشه فکر میکنم به خاطر ماملت هست باید از مسولان عذر خواهی کنیم که زنده ایم ! و احتیاجاتی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم از مردم ایران درست انتخاب کنند و از روی هیجان و احساس کسی را برای اداره کشور انتخاب نکنند که خدای نکرده وظع مملکت مثل دوران روحانی نشه. ببینید آقای رییسی که خیلی ها تبلیغاتش رو میکنند در بخش سیاسی و قوه قضاییه خوب عمل میکند ولی در بخش مدیریت اقتصادی کشور تجربه ای نداره ایشون و اشاره قابل توجهی هم نکرد به مشکلات گرانی و اینکه برای حل مشکلات اقتصادی مردم چکار باید کرد.

در وضعیت فعلی کشور ما بیشترین مشکل مسعله اقتصادی مردم میباشد. به نظرم انتخاب محسن رضایی و یا امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی این دو برای حل مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات اساسی کشور بسیار بهتر و کارآمدتر هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۴:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رییسی هرچی باشه دزد نیست،عملش هم دیدیم،ولی بقیه کاندیداها را نمیشناسیم
Iraq
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای،جناب آقای همتی،جناب آقای همتی،جناب آقای همتی،جناب آقای همتی بسه یا بقدر 80 میلیون جمعیت بگیم که اینقدر بی جنبه نباشی. تو اگر اقتصاد بلد میبودی بانکداری بلد میبودی با تصمیم گیری های اشتباه در بانک ملی ایران زمان مدیریت نحص جنابعالی که تمام بدهیهای معوق بدهکاران بزرگ را با امهال غیرقانونی بدون اخذدرصد طبق دستورالعملهای بانکمرکزی دستور تبدیل این بدهی ها به بدهی جاری دادی که فقط یک کارنامه برای خودت درست کنی که مطالبات بانکها راباصطلاح وصول کنی،درحالیکه نه مطابات وصو شدبکه بدهی بزرگتری برای بدهکاران ایجاد کردی وبعد از مدتی هم جنابعالی را عزل کردند وبرگشتی به بیمه ایران چطور از بانک مرکزی سر درآوردی نمیدانم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
جریان چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شخصا حالم از مهرعلیزاده بهم خورد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
به فکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی و دارو دسته اش مردم گرفتن چی فکر می کنن پیش خودشان.
اگه قرار باشه هر نفر با ده نفر دیگه صحبت کنه جز به تف و لعنت فرستادن با هم برا تو اون رئیس مکارت کار دیگه ای نمی کنن بعد هم آب و صابون بیارن رو وصورتتونو بشورین باهاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رییسی در مناظره نشان داد مدیری کار بلد وبا اخلاق و مسلط بر نفس لوامه خویشتندار ودارای کارنامه ای بسیار عالیست
جلیلی دارای برنامه ای قوی و مسلط به مشکلات مملکت است و شجاع قوی و دارای کارنامه اجرایی خوبی است وجانبازی است که هیچوقت از جانبازی خود تعریف نکرده
رضایی نشان داد که زندگی خود را برای مملکت درطبق اخلاص گذاشته و فردی متعهد و با برنامه است ودر برابر زورگویان هرگز کوتاه نمیاد
همتی نشان داد هیچ برنامه ای ندارد و فقط برای دوقطبی سازی آمده . میخواهد مانند سال 88 راه همفکرانش رو پیش بگیرد وبا دعوا پدر گیری پدر نهایت داد تقلب تقلب بزند و فاجعه آن سال رو رقم بزند شروع بد اخلاقی با ایشان بود هرچند کبریت توسط رضایی زده شد
مهر علیزاده هم از کارنامه ای صحبت کرد که قبلاً مردم نتایجش را بهتر میدانند همان کارنامه ای که رییس دولتش گفتگوی تمدنها رو رقم زد و هسته ای رو پلمب کرد واشرافیگری و بی بند و بازیها رو رواج داد و انگلیسها رو پررو کرد وگفتن شما نیازی ندارم هسته ای داشته باشید شما انرژی آبی دارید و الان با خشکسالی وکمبود آب نشون میده که ما کجا می رفتیم مخصوصی سازی های آن زمان مشخصه که کارخانجات رو چگونه بین خودشون تقسیم کردند باید گفت مملکت به کسی نیاز دارد که کارنامه ضد استعماری ومتکی به داخل وشجاع ومردمی دارد و مدیر معتقد ومتعهد به نظام و مردم دارد ‌بتواند نیروهای کار آمد و باسواد ومتعهد را در دولت داشته باشد رییس جمهور لزومی نداردکه اقتصاد دان باشد ولی سیاستمدار نباشد ومدبر خوبی نباشد وجای خدا وکدخدارا عوض نکنید زیرا کار دولت به وسیله مشاورین ووزرای کار بلد انجام میشود و رییسی و رضایی وجلیلی این خصایص را دارند ضمن اینکه برنامه جلیلی بسیار قویست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مملکت به بله قربان گوی صرف نیاز ندارد به صاحب نظر متخصص نیاز دارد تا با سنجش شرایط با استفاده از تخصص و تجربه خودش بهترین تصمیم رو بگیره و پاسخگو باشه و نه اینکه فردا دیگران را متهم کنه و باعث و بانی ناکامی هاش معرفی کنه همون چیزی که تا حالا بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چقدر بدبختیم ما که یک سری می خواهند رییس جمهور شوند . چقدر برایشان شیرینه سرکار گذاشتن مردم و رای جمع کردنشان و بدبختی ما . اما دربین این 7 نفر درود بر همتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تو دیگه کی هستی بمولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بدبخت تویی که هنوز نفهمیدی حق کیه باطل کیه......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ما چقدر بدبختیم که هموطنی مثل تو داریم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
داداش داری اشتباه میزنی
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۰۹:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بازم این بحث‌ها رو که مشاهده کردم دیدم دوره باطل زدن هستش چون کسایی اوردن توی ریاست‌جمهوری که فقط باهم تسويه حساب میکنند یا همدیگر رو لو میدن کار خاصی نمیخوان انجام بدن فقط یه شوی کاری به خودشون گرفتن از مناظره دیروز کاملاً مشخص بود واقعا رأی دادن بی فایده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مثل اینکه مناظره رو ندیدی و تکه هاییش رو از سایت های معاند دیدی
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
وصیت حاج قاسم فراموش نشود که قریب این مضمون میفرمود در مناظره ها طوری صحبت نشود که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف شود.انشاءا...هم مردم وهم مسئولان وصیت های حاج قاسم رانصب العین قراردهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خوب شد نبودم ببینم مگرنه باید کلی میخندیدم خدا خودت به ما رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام.واقعا به مدرک وسلامتی همتی وعلیزاده باید شک کرد چون جواب سوالات را نمیفهمدند جواب اشتباه میدادند البته مجری کمکشان کرد وتذکر داد ولی متاسفانه انشاء را اشتباهی. نوشته بودند واحتمالا قید نمره را زدند ووضع را که دیدند گفته بگذار حداقل رقیب را با تهمت وافترا عصبانی وکاری کرده باشم وحداقل از هم فکرهای خودم سرزش نشوم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
به نظرم آقایان مهرعلیزاده و همتی به جای گیر دادن به مدارک کاندیداها بهتر بود در خصوص سوالات انجام شده پاسخ میدادن و از جواب دادن طفره نمی رفتن .واقعا جای تاسف داره تمامی کاندیدا از سوی شورای نگهبان صلاحیت و مدارک شون مورد بررسی قرارگرفته طرح اینگونه سوالات فقط فرار رو به جلو هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا همتی و مهرعلیزاده طفره رفتن و جواب ندادن و فقط کوبیدن اما بقیه هم به سوالات جواب دادن هم به تهمت های وارده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مشخصه كه اقاي مهرعليزاده كاملا برنامه ريزي شده و هدف دار براي تخريب اقاي رئيسي امده
اقاي همتي هم همين طور
چون اگر رئيسي بياد دست و پاي مفسدين رو مي بنده و زنجيره چپاول حق مردم رو قطع مي كنه
بايدم تمام تلاششون رو بكنند و مطمئنا از هر روش نادرستي براي اين كار استفاده خواهند كرد .....
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۰۸:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی،در انقلاب ایران ملت بهتر و دلسوزتر از مسولین رفتار کرده است، این ملت برای بهبود کشورش به آدم هایی چون بنی صدر ،هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد رای داده است.پس اگر بخواهد تغییر دهد این کار را انجام می دهد حتی اگر تمام دنیا حرف دیگری بزند ، شأن و فهم ملت فراتر از آن است کسی با گریه و التماس رای بیاورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ذات مدیریت در ریاست جمهوری خیلی مهم است ..یک مدیر خوب صبور و شجاع و جسارت در عمل و گفتار نه چرند گویی تخریب . و ناامیدی ....خدا به خیر کند امیدوارم افرادی که کاندید هستن رفتارو گفتارشان درست و منطقی باشد نه عقده گشایی وسرچوب دیگران.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بهنظرم تهدیدبه ممنوع الخروج کردن نامزدهاوحرف های خارج ازشان کاندیداهاگفتن درمناظره بسیارناپسندبوده خواهشادردوربعدی اینالفاظ تکرارنشود متشکرم
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی میگه من اقتصادانم زیروبم اقتصادرو بهتر میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام.درجواب اقای همتی ومهرعلیزاده بایدگفت معلوم شد شما هیچی بلد نیستی واز احکام ان هم اطلاع نداری ای کاش شورای نگهبان اول از شما امتحانی از مسائل اسلام میگرفت ویک کلاس اخلاق اسلامی واقعا بدبخت از مملکتی که شما کارمند ان باشی وباید با این سواد واخلاق وضع اقتصاد مملکت این باشد حداقل مثل ان شاگردی که انشاء ننوشته بود از روی دفتر سفید چیزی در رابطه با موضوع سوال میخواندی واقعا کجا مدرک گرفته ای متاسفانه جواب سوال ها را همه غلط دادی و ضفر گرفتی ونشان دادی عملا کج رفتی که مملکت بدبخت شده ومدرک شما باید دوباره ارزیابی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
پنج نفر میگن پوششی نیستن چرا هیچ کدوم از همدیگر انتقاد نکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چون که همتی بود که به اونها حمله کرد و اونها جوابش رو دادن
ظاهرا یادتون رفته که همتی به جای پاسخ به سوال شروع به تخریب دیگران کرد
هی می گفت من چنینم و بقیه چنان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی و علیزاده. نشان دادند. ، دیکته. راس اصلاح طلبان را به انها واده بودند و زنگ انشا تخریب رااز ابتدا ی منظره با توهین و منم دکترای. اقتصاد دان راه انداختند ،
مجری متاسفانه نتوانست این جبهه گیری و جناح با زی را کنترل کند ... . ،، این شگرد کوته بینان است. .. که یکی را با ۶کلاس درس و دیگری با را اقتصاد دان نبودن
و ،،،،،،،، عقب میزنند و خود را استاد .. اقای اقتصاد دان. که مسول بانکهای مختلف بود ، این اقتصاد که به دست شما بوده شما. با سیستها ی. مشعشع
مردم را سر کار گذاشتید .... بگذریم. .. همون نا اقتصاد دانلن برنامه داشتند و لا اقل گفتند چکار میکنیم ... بد یا خوب. بعدا روشن میشه شما سعی کنید برنامه های
خود را در جلسان اینده برای مردم شرح دهید ... و تکلیف. نگذاشتند یا نمیدانید را مردم تشخیص میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شما که راست میگید.نود در صد کارخانجات اذر بایجان رو تعطیل کردید.که از چین جنس وارد کنید وسود کلان به جیب بزنید..حالا برا ما شعر میخونید.خب منم برا شما یه شعر میگم.. حیدر بابا دنیا یالان دونیادی. افلاطون دان.خان دان قالان دونیادی. هر کسه ده هر نه وریب آلیبدی اما بریزی پیس هچله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا همتی قدرت طلب و فساد اداری دارد؟
آیا میدانید او هم مدیرعامل یک بانک است هم رئیس بانک مرکزی؟ این تعارض منافع نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این کل مجموعه پیرمردا و مدیرا باید برن کنار
هرچی هست نتیجه کارکرد 40 ساله این افراده که از 20 سالگی تا الان تو قدرت هستن بعد حالا همشون که به این سن رسیدن تازه یادشون افتاده اصلاح کنن مشکلات کشور رو !! بابا مشکل خود شماها هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی من خودم متولد همدان هستم.شما بودجه های کلان چند صد میلیاردی که قرار بود صرف ساخت استادیوم و شهرک صنعتی در همدان بشود رو چکار کردی.خبر نداری کی خورد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
من تو خونه نشسته بودم .از وقاحت همتی ومهر علیزاده حالم بد شد رفتم با ماشین یه دور زدم و یه بستنی خوردم.برگشتم خونه یه آهنگ ملایم گذاشتم تا یه کم حالم بهتر شد.اخه چقدر دروغ .اخه چقدر پر رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
از حق نگذریم آقای همتی خیلی خوب ومسلط دروغ و اراجیف میبافه .
انسانی به این پر رویی من ندیده بودم.واقعامحشر بود دروغاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بسیار مهمه که آقای رضایی میگوید بانک مرکزی با چاپ پول دست در جیب مردم میکند و درست میگوید
پول نداری طلای خزانه را بفروش یا از مردم قرض بگیر
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی و مهر علیزاده از روی متن هم نمیتونن بخونن چطور میخان رییس جمهور بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تعارض منافع نیست مدیرعامل یک بانک بشود رئیس بانک مرکزی؟
تعارض شخصیتی نیست استاد دانشگاه، بانکدار باشد و الگوی بی اخلاقی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دولت اعلام کرده می خواهد جواب مناظره رابدهد هشت سال هست این موضوعات راجواب نداد یاجواب سربالادادحالا به فکرافتاده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
نیاز به انتخابات نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی ما انتخابمون اصلا تو نیستی چه برسد به اینکه ۱۰ نفر دیگه را پیدا کنیم.
اون موقعی که داشتی بازار بورس را به خاک سیاه می نشوندی
و
اون موقع که تو دولت مطبوعت قیمت ها را ۱۰ برابر میکردین باید بفکر این ۱۰ رای می بودی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خواهش میکنم پیامای منم بذارید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رضایی عالیه حرفاشو با منطق و دلیل میزنه. بقیه یه جوری از جواب دادن درمیرن، همش میگن ایشالله و ماشالله..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام
مارو باش که فکر میکنیم با این همه اختلاف سلیقه و کینه بین مسئولین کاری از پیش میرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه میدیدی تو قوه قضاییه خیلی کارا انجام شده واقعا چشتون را باز کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتى و مهرعلى زاده صرفا اومده بودن كه مثل روحانى 92 و 96، با هوچى گرى راى مردم خاكسترى و به دنبال اون اصلاح طلبان رو جلب كنن غافل از اينكه موش از يك سوراخ دو بار بيشتر نيش نميخوره :) مردم از جناح بازى خستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای ریسی به کارخانه ها ی ورشکسته میره تا ازدست بانکهای همتی نجاتشون بده تا به تولید برگردند البته چند وقکت قبل به دستور قوه قضاییه تعطیل شدند تو مملکت چه خبره ؟ این که از بازی شطرنج جلوی کاسپاروف سخت تره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۴:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
نمیدانم واقعارییسی2000کارخانه راباکلی بدهی اززیان خارج کردیاباگران کردن محصولاتشون وعدم مالیات گرفتن ازآنها.پس کارگرهای نی شکرهفت تپه چی میگن یاتوانیرکه کمبودبرق داره وکلی بدهی.بگذریم فکرکنم رییسی ورضایی وزاکانی وجلیلی ومجری مناظره موافق مالیات صفردرصدبرتولیدکننده وصددرصدبرمصرف کننده باشندکه هفتاددرصدش خرج بیمه سلامت ویارانه450000تومنی میشه وسی درصدش میره توصندوق توسعه ملی درکل فرض کنیدبسته اینترنتی200000تومنی میخریدولی باصددرصدمالیت400000تومن ازتون میگیرن ومیگن عوضش اینترنت پرسرعت دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بحث الان اصلا ۵ کلاس سواد نیست ما درسته اگه کاندیدی سواد اقتصاد نداره ولی دلیلی نمیشه ک مدیریت خوبی نداره اگه اینطور باشه همه کاندیدها تو همه زمینه ها باید سواد داشته باشند خب من اگر اقتصاد بلد نیستم اما میتونم یک اقتصادان خوب استخدام کنم من اگر مهندس عمران نیستم اما میتونم یک مهندس کارکشته استخدام کنم پس تو زمینه ی اجرایی باید مدیریت خوب داشت ن اینکه تو همه زمینه ها سواد داشته باشیم.شایدم یکی فن بیام خوبی داشنه باشه جنم مدیریتی نداشته باشه اگه میخوایم یک انتخاب خوب داشته باشیم بریم کارکرد همه کاندیدها زمانی ک پستی داشتم رو بررسی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
البته ایشون دکتری داشتن و تهمت الکی زد مهرعلیزاده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ایشون با سن 15سالگی با مدرک 5ابتدایی وارد حوزه شد وباسن 20سالگی شده قاضی یعنی هنوز دپیلم نداشت شد قاضی ایا با 5سال درس خواندن درحوزه برابری میکند با ده سال مدرسه؟ بعدش ازان زمان داری پست ومقام بود ادامه تحصیل نداد شد لیسانس وفوق لیسانس والان دکترا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۴:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدایا مهرعلیزاده نیامده شروع کرده به درست کردن تشنج سیاسی... حداقل خاتمی اول رأی آورد بعد شروع کرد به تشنج درست کردن این نیامده شروع کرده از استادش هم زده جلوتر...
اون موقع من دانشجو بودم اصلا نمی شد در دانشگاه ها درس خواند همش دعواهای سیاسی بود همش دانشجوها را به جان هم می انداختند... خدا نکند اون دوران سیاه و اعصاب خرد کن دوباره تکرار شود... خدا اون روز نیاورد خدا اون روز را نیاورد یادش می افتم به عمرم در اون سالها حسرت می خورم که اونها چطور با تشنج های سیاسی تباهش کردند و باعث افت تحصیلی من و افت رشد علمی در کل دانشگاه ها شدند.... زمان احمدی نژاد آرامش به دانشگاه ها برگشت دعواهای سیاسی رفت دانشجوها توانستند درس بخوانند خوشبحالشان ....
به نظرم رییسی مناسب است چون هم آدم اعصاب خرد کنی نیست و هم چون در سطوح بالا کرده اشراف به مسایلش عالی است و خودش را هم زود گم نمی کند که اگر مردم ازش حمایت کردند به خودش بگیرد توکل به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مهر علیزاده فقط داشت از اکثریت مردم انتقام می گرفت و تهدید می کرد که به رییسی رأی ندهیم وگرنه از دادن هر تهمتی به ما ابایی ندارد.... ترا خدا به جای اینکه چماق را به ما مردم درد کشیده بزنید یک کم هم به خودتون که استاندار روحانی بودید بزنید یک کم به رییس دولتتون روحانی بزنید... راستی شما که استاندار بودید برای چی آمدید کاندید شدید بروید همانجا را گل و بلبل بکنید... نکنه پای بی قرار دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای من با محسن رضایی رضایی رضایی رضایی رضایی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خداوکیلی به قاضی‌زاده رای بدین بین این هفت نفر، فقط همین یکی برنامه داشت و کاری به بقیه نداشت، نه جواب همتی و مهرعلیزاده رو میداد نه طرفداری از رئیسی و اصولگراها میکرد نه دولت رو میکوبید، مثل بچه‌ی آدم برنامه‌هاشو گفت، از همشون هم جوون‌تره
همتی و مهرعلیزاده که تکلیفشون معلومه، رئیسی و جلیلی هم که کلا برنامه‌ای نداشتن اگه اون چهارتا کاغذنقاشی جلیلی رو فاکتور بگیریم، زاکانی هم که کل وقتش رو صرف توهین و تهدید دولت و همتی کرد، رضائی هم که کلا دولت رو کوبید و هزاری نشون داد و حرف از 450 هزار تومن یارانه میزنه که مشخصه چقدر عملیه.
تنها کسی که واقعا منطقی برخورد کرد فقط قاضی زاده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
البته به اینم توجه کن که تنها کسی که کارنامه داشت رییسی بود واقعا یکم ببین!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد صفری
۰۳:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای همتی شما خیلی وقیح هستی ازکدام خدمات مشعشعتان دفاع میکنی پراید صدوسی ملیونییا خودروهای که قیمتشان سربه فلک کشیده یااز مسکن ارزان شده یاازدلار سربه فلک کشیده یااز کمک به معشت مردم یا ازدزدیهای صدها هزارملیاردیتان یا از گرانیهای افسارگسیخته مایحتاج مردم ویا از..... خجالت بکش مردک اون دکترایت را بزار کوزه ابسو بخور بیشرف تووبالا دستیهایت متهمید کجای کاری ازچی دفاع میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدای تزویر وریا فقط همتی ومهرعلی زاده
ولی کور خوندین
عشق فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده خیلی سعی میکرد خودشو گنده نشون بده و بگه رقابت بین من و رییسه...دیگه تو این ۸ سال خودتونو کامل نشون دادید اینقدر به اب و اتیش نزنین خودتونو..باید برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی خیلی شتابزده برای تخریب عمل کردی وبعدهم دیگه مردم اینقد میفهمن که رئیس جمهور اراده پشتکار شجاعت تلاش صداقت ازهمه مهمتر اینکه مدیریت همه متخصصین وهماهنگی ومشاوره درهر زمینه میخواهد نه مدرک برنامه داشتی یکبخش همون بانک مرکزی رواداره میکردی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۲:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بعد اینهمه گند زدن تو بانک مرکزی خیلی رو میخواد بیای بگی من بلدم اقتصاد کشور رو درست کنما
این همتی سنگ پاییه واسه خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بهترین فرد در مناظره اول قاضی زاده بود که حداقل سعی میکرد به سوالات مجری جواب بده هرچند جوابش کامل نباشه و جلیلی رتبه دوم بقیه اصلا تو باغ نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همه به سوالاتشون کامل جواب دادن غیر از همتی و مهر علیزاده انصافا فقط یکم چشتو باز کن
France
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اين مناظره خيلي براي اقاي رئيسي گرون تمام شد علارقم حذف تمام رقبا از دشمن فرضي شكست خورد
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۱:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدایی مهرعلیزاده چی توی خودش دیده که کاندید شده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا +همتی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
باسلام یک صحبتی با ستاد انتخابات داشتم .متاسفانه شاهد بودیم که دراین دور ازمناظرات بعضی ازکاندیداها درمورد پرسشی که ازآنها شده بود جواب ندادند وبابحث های حاشیه ای ازجواب دادن طفره می رفتند .به نظر من اگرمانند چهارسال پیش بود خیلی بهتر بود .
واقعا آیا دراین وقت کم می توان درباره موضوعات مختلف اقتصادی یک کاندیدا نظر کارشناسی خود رابگوید .لطفا ازتعدادسوالات کم کنید تا کاندیدا با وقت بیشتری که دارند جواب بدهند .متاسفانه دراین مناظره اول به کلی گویی گذشت وجواب کارشناسی دریافت نکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تنها کسانی که جواب به سوالات ندادن اقایان همتی و مهر علیزاده بودن وگرنه هر 5 کاندید جواب دادن اگر درست گوش داده باشی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بهترین نفردرمناظره دکترهمتی بود
رای ما دکترهمتی
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۷:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
متاسفم برات که فقر مردم سرزمینت رو نشونه گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حاضرم شرط ببندم از فک و فامیل یا اشناهای همتی هستی وگرنه الان هیچکس حاضر نیست همتی رو گردن بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بهترین نفردرمناظره دکترهمتی بود
رای ما دکترهمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مطمئنی حالت خوبه دا؟! اونکه نه برنامه داشت نه کارنامه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چندتا از برنامه هایی که دکترجونت توی مناظره گفتن رو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام.آقای همتی ومهرعلیزاده شما که برنامه ندارین وهدفتون مشخص برای تخریبچی ازتون استفاده میشه توروخدابرین کناربزارین مردم یک نفسی بکشن
وکسی روکه میخوادکارکنه روسنگ نندازین جلوپاش هواستون باشه فردای قیامتی هم هست.بایدپاسگوباشی اگرراست میگین اونجاازخودتون وعملکرددولت حمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام.آقای همتی ومهرعلیزاده شما که برنامه ندارین وهدفتون مشخص برای تخریبچی ازتون استفاده میشه توروخدابرین کناربزارین مردم یک نفسی بکشن
وکسی روکه میخوادکارکنه روسنگ نندازین جلوپاش هواستون باشه فردای قیامتی هم هست.بایدپاسگوباشی اگرراست میگین اونجاازخودتون وعملکرددولت حمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا انتظار دارین به یکی از این کاندیداها رای بدیم؟ اخه کدومشون؟؟؟ هیچکدومشون یه برنامه درست و حسابی نداشتن و فقط دنبال تخریب همدیگه بودن. کاش یکی بهشون بگه هیچکدومتون معصوم نیستین و همتون به اندازه خودتون مال و اموال بردین واس خودتون خواهشا میایین پشت تلویزیون حداقل جای تخریب همدیگه دوتا برنامه ارائه بدین که مردم دلشون یه ذره خوش بشه. من واقعا متاسفم برا همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آهان اگه منظورت برنامه هست که دوره های قبل دیدیم روحانی با برنامه هاش چه گلی به سرمون کرد اما اگه دیده باشی رییسی بهترین عملکرد رو داشته حتما مستندشو نگاه بکن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه ملاک دانش و برنامه باشه، آقای هاشمی از همه بهتر بود.
اونایی که میگن رییسی احساسی و هیجانی حرف می زنند، آخه هیچ برنامه ای نداشت و حتی نمی تونست درست صحبت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ببین هر چیزی که برای شش نامزد برنامه بود توی سابقه کار آقای رییسی بود دیگه چشمتو نبند یکم ببین دور و برتو احیا 2000کارخونه ساخت بیمارستان سر زدن به محرومان و سیل زده ها انصافا یکم ببین به جای اینکه از رسانه های معاند تقلید کنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
نه پس همتی و مهر علیزاده میتونن صحبت کنن حداقل بعصی ها خودشون صحبت میکردن نه اینکه از روی دفتر انشا شون بخونن یک کم عقلانیت مهم اینه که ببینی که میتونه مدیریت قوی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دوستانی که به قاضی زاده هاشمی توجه میکنن یکم فکر کنید در خوب بودن و برنامه داشتن ایشون شک نیست ولی قطعاً میدان و مرد عمل فقط رئیسی امتحان پس دادست تفرق رائ به نفع همتی خواهد بود برنامه همه چیز نیست مجری مهمه مرد میدان مهمه که بدون شک رئیسی در این کار بهترینن
Iran (Islamic Republic of)
مصیب
۰۰:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اولین نفری که شروع به تخریب کرد مهرعلیزاده بود. کلا شیوه و روش اصلاح طلبا همینه الانم میدونن رای ندارن با کارای روحانی پس باید حریف رو تخریب کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی در انتخابات اخلاق هم باخت ، انگار با مهر علی کورس گذاشته بودن فقط حمله و تخریب کنن ، یعنی برنامه نویسشون گفته بود اینکار رو بکنن ، گفته بود بهشون فقط بگین کاندیدای پوششی و هیچ کس مثل من اقتصاد نمیدونه ،
گفت آقای روحانی جهاندیده تر از همه شماست ! از همه شما بهتره ، من هم با او اختلاف داشتم که از کارم اخراج شدم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
زاکانی باید یک مدتی بره دارالتادیب ، چطور شورای نگهبان اینو تائید کرده باباش نتونسته تربیتش کنه وحرف زدن یادش بده ، دوروزه کشور و به باد میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دیدیم کیا بی ادب بودن مثل اینکه چشم و گوشتونه موقع حملات وحشیانه و گستاخانه همتی و مهر علیزاده بسته بودید انصافا یکم ببینید فقط!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی با قدرت تهاجمی که داشت فرصت را از رقیب گرفت و پیروز بیرون آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تصورت از پیروزی چیه دقیقا! من انتظار داشتم ادامه مناظره همتی از شبکه پویا پخش بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
کسیکه اول برنامه عین بچه های ابتدایی میگه چرا به اون گفتی جناب اقای به من نگفتی واقعا خیلی پیروزه خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
کلا همتی اومده بود دعوا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بی ادبی، بی نزاکتی و بی منطقی و دروغگویی در صحبتهای جناب همتی و مهر علیزاده موج میزد. مهر علیزاده با دروغی که به رئیس قوه ی قضائیه نسبت داد در مورد مدرک تحصیلی اش دروغگویی اش رو به ۸۰ میلیون ایرانی ثابت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
منم
۰۰:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مادیگه چی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی جان یه کم بخودت بیا خودت رو به اون کوچه نزن. خودتی دیگه تاکتیک دوستات جواب نخواهد داد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی نه جناب همتی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مناظره امروز نشون داد که رییس جمهور مومن و اخلاق مدار و صادق و مردمی و پرتلاش شخص سید ابراهیم رییسی خواهد شد ان شاء الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط اونجا که فکر کنم زاکانی می گفت پِیک کرونا رو رد کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه این 7 نفر را همراه با واعظی و نوبخت وشریعتمداری و و یک ده نفر از اعضای مصلحت نظام را به یک جزیره بفرستند و امکانات رفاهی برایشان بدهند تا از کشور دست بردارن ، کشورمان یک شبه ره صد ساله خواهد رفت
Canada
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
5 نفر اول بهتر بودند. نفر 6 و 7 خوب نبودند متاسفانه.
هم خندیدم و هم تاسف خوردم.
استاد دانشگاه بودن یعنی این آقای همتی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
طرف حتی نمی تونه حرف بزنه از رو می خونه بعد اومده رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
جلیلی دولت در سایه است
Canada
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
عدم کارایی در کشور بخاطر مدرک دکترا داشتن یا نداشتن نیست
بلکه بخاطر دلسوز نبودن .منافع شخصی و حزبی است
اب اگر در جایی برای مدت طولانی بماند .بو میدهد
اقایان 4 دهه با وجود عدم کارایی .فقط جابجا شده اند و
خلاف یکدیگر را پوشش داده اند
چونکه یکی لو میرفت .بقیه را لو میداد
بزرگترین مشکل .عدم شفاف سازی .زد و بند .پارتی بازی .امصای طلایی و هم حزبی است و
تنها مرد عمل رییس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۹
۰۲:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
گل گفتی برامون انتخاب میکنن میگن بگو این خوبه .همین میشه کشور به لبه پرتگاه میرسانن ولی کیه که قبول کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حرف زیبایی رو زدی تنها کسی که توی این سختی ها مرد عمل بود آقای رییسی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بنظرم از حرفای امروز جناب رئیسی که البته انتخاب اول من بودند برای ریاست جمهوری خوب نیستند و بین جناب هاشمی و جلیلی و رضایی مشکوک هستم اقا همتی مثل دوستانشون تخریب و حرفای قشنگه حرفی دارن پیش میرند اقای مهرعلیزاده هم جذبه لازم را ندارند خودکفایی کافی را ندارند و ضمنا کارنامه درستی هم ندارند اقای زاکانی هم برنامشون بنظر سطحی هست و مثل اقای جلیلی و هاشمی کار شده نیست اقای رضایی هم مشکل سن بالا دید قدیمی دارند البته برنامشون بنظر ۵۰-۵۰شاید قابل اقدام باشه.امیدوارم با انتخاب درست همونطور که همه کاندیداها و ملت قبول دارن کشور را از لبه پرتگاه بکشیم به لبه شکوفایی زشته انقلاب را فردا باعث کاری که خودمان با خودمان کردیم بدانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
به نظر من هم جلیلی و هاشمی از بقیه بهتر بودن البته بقیه فقط داشتن همدیگه رو تخریب میکردن ولی همینکه تنها کسی که وارد دعواها نشد هاشمی بود خوشم اومد داشت کار خودشو میکرد و برنامه هاشو ارائه میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده شما را هدف گرفته بود متوجه نشدید؟ برای اینکه زای تان را از رییسی بگرداند و سبد رأی ایشان را کاهش بدهد تمام هدفش از اول تا آخر به اکثریتی بود که می خواهند به آقای رییسی رأی دهند نه شخص آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خیلی قشنگ تفرقه افکنی می کنی. ولی این روشها قدیمی شده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ببین اون چیزی که برای همه برنامه هست برای آقای رییسی کارنامه هست چرا به حرف اعتماد میکنی برو به سمت کسی که قبلا عملشو دیدی حتما مستند آقای رییسی رو نگاه کن تا ببینی کی برای رییس جمهوری بهتره مطمئنم نظرتو عوض میکنه
Iran (Islamic Republic of)
راستگو
۲۳:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
همتی میگه نتایج انتخابات از الان مشخصه بعد با التماس میگه به من رای بدید یکی از این اقابپرسه اگه نتیجه مشخصه چرا التماس میکنی مردم به تو رای بدن ؟خودت هم به حرف خودت رو قبول نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خب از کارنامه دولت تدبیر و امید روشنه مردم به اونها استقبالی ندارند... از مناظره و شدت حملات به آقای رییسی متوجه شدم حتما باید به ایشان رأی بدهم... البته عملکرد عالی ایشان و اینکه به مسایل کشور اشراف کامل دارند عامل مهم تری است که إن شا الله به ایشان رأی خواهم داد...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه اقای همتی که میگه من اقتصاد دان هستم از بقیه بیشتر حاشیه داره. فکر کنم اگه رئیس جمهور بشه و یکی تو مملکت تکون بخوره بگه چون تکون خورد اقتصاد خراب شد و تقصیر من نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اصلا ایشون در حد وقامت رییس‌جمهور نیست همانند همشهریش بنی صدر عمل می‌کنه یادمان نرفته بنی صدر چگونه به نیروهای انقلابی به خصوص شهید بهشتی و شهید رجایی حمله میکرد وتهمت میزد وجای قاتل ومقتول رو عوض میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
وقتی بزرگان و صاحب نظران رد صلاحیت میشن باید همچین بحث های کودکانه ای رو شاهد باشیم
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اون بزرگان خودشون سرمنشا حاشیه ها هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بزرگانی رو میگی که هشت سال ایرانو نابود کردن چشتو بستی یا نابینایی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
چرارضایی جوون ترشده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
پتاکس کرده .چقدرخندیدیم .
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
معجزه بوتاکس!
Canada
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ما بنفش ها و سبزها و خلاصه لیبرال مسلکها، اساسا خیلی ساده لوح و غرب باوریم. دکترین ما هوچی‌گری و تخریب و تهمت به رقيب و سلبریتی پروری و مردم فریبی و عشق به سبک زندگی غربی است. ما معتقدیم، خودکفایی درصنعت و تولید و علم و هسته ایی و فضایی و اقتدار نظامی و منطقه ای ذاتاً کار مانیست، کافی است با مماشات و فروتنی با کدخدا به همه اینها برسیم .
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خوب شما هم که الان داری توهین می کنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
خداوند با مردم ایران است.و مردم منتظرند نا تصمیم اعلام و خود نیز تصمیم بگیرند.هنوز زود است.
اما جمع بندی آخر کمک خدا بود.
همتی سر بلند بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
الگوی بانک داری با تعارض منافع، بی اخلاق در کسوت استاد دانشگاه و گدایی در قامت نامزد ریاست جمهوری برازنده کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی که همون شریک روحانیه و مملکت رو نابود کردن ؛ انتخاب روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این الان یعنی چی! یعنی چشم بستن بر 8 سال بدبختی و بیچارگی ملت ایران و عشقی و تعصبی و احساساتی رای دادن و دوباره به آتش این سوختن.. محض رضای خدا یکم با عقل تصمیم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
با وجود مهرعلیزاده و همتی الان میفهمم چرا برای ما جوک می سازن
ایکی اشک!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا همتی سر بلند بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سربلند از تخریب و بی برنامگی
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۹:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همشون سرتا پا یه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۲:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا تو تخریب و توهین و دروغگویی سربلند بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مطمئنی مناظره رو دیدی یا حسین تو دیگه کی هستی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی کسی بود که ارزش پول ملی رو منفی سه برابر کرد بعدش اون سر بلند بود کسی که تو بانک مرکزی گند بزنه به پول ملی توی ریاست جمهوری میخواد چیکار کنه واقعا کجای کاری!؟ رییسی هم که 2000 کارخانه را احیاء کرد توی آستان قدس 50 کارخونه و اگرم مستندشو دیده باشی کار های خیلی مهمی کرده! بعدش میگی همتی خوب بوده!؟