صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره اهمیت مشارکت در انتخابات را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ریاست جمهوری یکی از سرنوشت ساز‌ترین رویداد‌ها در کشور است که بخش مهمی از وضعیت کشور متاثر از آن است. به همین دلیل حساسیت نسبت به این رخداد تاریخی زیاد است. اصل جمهوریت نظام اسلامی در کشور ما نیز همچون دیگر کشور‌های جمهوری، بر پایه انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان استوار بوده و به تبع مشارکت و حضور حداکثری در این حماسه بزرگ بسیار مهم است.

رهبر انقلاب به عنوان عالی‌ترین مقام نظام جمهوری اسلامی ایران بار‌ها بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرده اند. در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصویری از ایشان را منتشر کرده و بخشی از بیاناتشان درباره ضرورت و اهمیت حضور حداکثری در انتخابات را باز نشر داد.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

" مهم این است که همه بیایند...
باید در انتخابات، همه شرکت کنند. البته سلایق مختلف است، نظرات مختلف است، مذاق‌های سیاسی مختلف است؛ شما زید را می‌پسندی، شما عمرو را میپسندی؛ شما به زید رأی میدهی، شما به عمرو رأی میدهی؛ اشکالی هم ندارد؛ این‌ها مهم نیست، مهم این است که همه بیایند، همه باشند، همه نشان بدهند که حاضرند از اسلام، از نظام اسلامی، از جمهوری اسلامی حمایت کنند، دفاع کنند، مصونیّت کشورشان را حفظ کنند؛ و بدانید! اگرچنانچه این همّت، این اراده -به حول و قوّه‌ی الهی- در مردم ما، با همین شدّت و ابُّهتی که وجود دارد ادامه پیدا کند، دشمن هرگز هیچ غلطی در مقابل کشور نخواهد توانست بکند. "

اهمیت مشحضور حداکثری در کلام رهبر انقلابارکت در انتخابات در کلام رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
از اینکه شماها مسئول ما هستید احساس خفت می کنم بنابراین پیشنهاد شما را رد می کنم . رای بی رای