کانال مجازی فعال در حوزه انتشار اخبار و محتوای مرتبط با رهبر معظم انقلاب، گزیده‌ای از بیانات ایشان درباره انتخابات را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال مجازی منتسب به رهبر انقلاب که اخبار و محتوای مرتبط با ایشان را با کاربران به اشتراک می‌گذارد، برش‌هایی از صحبت‌های دیروز رهبری درباره انتخابات را در سه ویدئو مجزا منتشر کرده است که در ادامه آن‌ها را دریافت می‌کنید.


بیشتر بخوانید


رهبر انقلاب، امروز: من یک توقعی هم از خود نامزدهای محترم دارم که عرض بکنم: وعده‌هایی را که مطمئن نیستند می‌توانند آن‌ها را انجام بدهند، ندهند؛ این وعده‌ها به ضرر کشور است؛ چرا؟ برای اینکه شما یک وعده‌ای می‌دهید، بعد اگر بفرض به ریاست جمهوری رسیدید آن وعده را عمل نمی‌کنید، مردم را دلسرد می‌کنید، مردم را نسبت به نظام دلسرد می‌کنید، مردم را نسبت به انتخابات دلسرد می‌کنید؛ بنابراین دادن وعده‌هایی که نامزدها مطمئن نیستند که بتوانند این وعده‌ها را عمل کنند، جایز نیست؛ البتّه وعده‌هایی را که قطعا روشن است، مسلم است، واضح است و اهل فن تأیید میکنند که قابل تحقّق است بدهید.

 
همچنین رهبر انقلاب روز گذشته خطاب به نامزدها فرمودند: شعارهایی بدهید که به آن اعتقاد دارید. ما می‌شناسیم افراد را، می‌دانیم که خیلی در دل ممکن است به این شعار اعتقادی نداشته باشند؛ با مردم باید صادق بود.
 
در ادامه رهبر انقلاب اشاره کردند: تصمیم بگیرید که اگر چنانچه پیروز شدید، خودتان را متعهد بدانید به:
اجرای عدالت اجتماعی؛ کاهش فاصله‌ی فقیر و غنی
مبارزه‌ با فساد؛ بدون رودربایستی
تقویت تولید داخلی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار