بر اساس اعلام سازمان صمت گلستان، تخلف اقتصادی به ارزش ۷ میلیون تومان یک شرکت بیمه در شهرستان گرگان از طریق بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اعلام کرد : براساس شکایت کتبی یکی از شهروندان در شهرستان گرگان به ستاد خبری سازمان صمت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در این شرکت بیمه‌ای و  ایفا نکردن تعهدات نسبت به حقوق مصرف کنندگان گروهی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

 پس از بررسی مدارک و مستندات موجود این شرکت از طریق بازرسان سازمان، تخلف عدم ایفای تعهدات این شرکت مورد نظر محرز و پرونده تخلف این واحد به میزان ۷ میلیون تومان تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

 بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکرده و با همه توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

 از همه مدیران شرکت‌های بیمه‌ای درخواست می شود:  با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.