امام جمعه شهرستان فهرج گفت: شرکت درانتخابات نظام مقدس جمهورى اسلامى براى افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعى، اسلامى و الهى است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه شهرستان فهرج خطاب به مردم شریف ایران اسلامی به خصوص شیعیان و اهل سنت  شهرستان فهرج و بخش نگین کویر در رابطه با اهمیت شرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: شرکت درانتخابات نظام مقدس جمهورى اسلامى براى افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعى، اسلامى و الهى است.

حجت الاسلام آقا ملایی در ادامه با اشاره به اینکه هر رأی که در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است افزود: در هر کجا که حضور مردم را تجربه کردیم، کار‌ها پیش رفته است؛ حضور مردم حضوری است که پشتوانه جدی برای همه دست‌اندرکاران در کشور است و جلوه‌ای برای تداوم نظام و توجه به اینکه مردم امروز آنچه می‌خواهند باید تحقق پیدا کند، به حساب می‌آید.

او گفت: یکی از مصادیق حضور مؤثر مردم، انتخابات است. حضور مردم در صحنه انتخابات، هم یک وظیفه الهی، سیاسی و تکلیفی است و هم حاوی پیام قدرت و اقتدار برای دوستداران انقلاب است.

امام جمعه شهرستان فهرج تصریح کرد: هر رأی که در صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمنان است. هرکس دوست‌دار ایران است، باید در انتخابات مشارکت کند.

حجت الاسلام آقا ملایی حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم برشمرد و با اشاره به دو رکن مهم «حضور پرشور» و «انتخاب خوب» گفت: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش، در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

او انتخابات بسیار مهم ۲۸ خرداد را از مصادیق میدان‌های نیاز به حضور بهنگام دانست و افزود: انتخابات، جهاد عمومی و مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد. همه کسانی که دوستدار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب و درست انجام دهند.

امام جمعه شهرستان فهرج با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات اظهارکرد: باید به پای صندوق رأی بیایید، هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور و حل شدن مشکلات را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند و بدانید حضور در پای صندوق رأی و صف‌های پرشور، دشمنان را عصبانی و ناراحت می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار