کارگروه نظارت استانداری کرمان و نمایندگان شرکت‌های توزیع برق شمال و جنوب کرمان برای پایش مصرف انرژی به صورت سرزده از ادارات بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیده واعظی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در بازدید ظهر امروز خود از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با قدردانی از تلاش‌های کارکنان صنعت برق برای حفظ و پایداری شبکه و تامین برق پایدار در استان بر رعایت الگوی مصرف انرژی برق در سازمان‌ها و ادارات تاکید کرد.

او با اشاره به تاکید استاندار کرمان بر لزوم همکاری مردم و سازمان‌ها برای گذر از پیک بار گفت: کارگروه نظارت و پایش مصرف انرژی برق ادارات در استانداری تشکیل و با حضور نمایندگان شرکت‌های توزیع برق شمال و جنوب استان از هفته آینده به صورت سرزده از عملکرد مدیریت مصرف سازمان‌ها و ادارات در پیک بار بازدید خواهد کرد و میزان همکاری آن ها در  پیک بار ارزیابی می شود. 

در این دیدار سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تشکر از حمایت و پشتیبانی زینی وند استاندار کرمان بر مدیریت مصرف در پیک بار تابستان تاکید کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم نهایت همکاری را حتی با خاموش کردن یک لامپ داشته باشند و باید از همه امکانات برای کاهش مصرف برق استفاده کرد.

او با بیان اینکه تعدیل ساعات کار اداری کمک زیادی به پیک بار می کند، تصریح کرد: سازمان‌ها و ادارات باید مصرف انرژی خود را تا ۵۰ درصد مدت مشابه پارسال کاهش دهند.

سلیمانی  تصریح کرد: برق ادارات و سازمان‌هایی که از حد مجاز مصرف عدول پیدا کنند، قطع خواهد شد.

او  بیان  کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم خلاها را با مدیریت مصرف در بخش ادارات عمومی،  بخش صنایع و  تجاری و حتی روشنایی معابر عمومی برطرف کنیم تا کم ترین خاموشی را در تابستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: توزیع برق ، پیک مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار