فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ازکشف ۷۰ فقره سرقت از یک کارگاه ضایعاتی در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی با بررسی هوشمندانه کامیونی که در حال بارگیری در یک کارگاه ضایعاتی بود ۷۰ فقره سرقت کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بر اساس گزارشات مردمی از دپوی مقدار زیادی اموال مسروقه در یک کارگاه ضایعاتی باخبر شدند.

او اظهار داشت: این افراد  قصدجابجایی این اموال را  به مرکز کشور داشتند.

او تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی ضمن بازدید از این کارگاه و در بررسی‌های بعدی متوجه شدند حجم زیادی از اموال، اشیا و اجناسی که در این مکان در حال بارگیری در یک دستگاه کامیون هستند مسروقه و جهت انتقال به مرکز کشور بارگیری می شوند.

سرهنگ پور امینایی بیان کرد: در ادامه ماموران ضمن بازرسی از کامیون و محیط این کارگاه بیش از ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق شبکه هوایی، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۷ باطری مربوط به خودرو‌های سنگین، ۳۰ عدد باطری موتورسیکلت نو، تعداد زیادی پلاک خودرو‌های مسروقه، تعدادی دیگ و ظروف مسی و مقادیر قابل توجهی تابلو و علائم ترافیکی، کنتور آب، رگلاتور گاز، انواع چراغ روشنایی معابر، لوله‌های انتقال آب و برخی وسایل دیگر که مشخص شد همگی سرقتی هستند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری یک سارق و یک مالخر مرتبط با این کارگاه اظهار کرد: متهمان که قصد داشتند اموال مسروقه را به مرکز کشور انتقال دهند در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به انجام ۷۰ فقره سرقت و خرید اموال مسروقه از سارقان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیونت از متهمان، گفت: کم توجهی شهروندان به حفظ اموال خود بارزترین دلیل بروز سرقت است و از مردم انتظار می‌رود با استفاده از تجهیزات مناسب مانند دزدگیر، سامانه ردیاب خودرویی، دوربین‌های مداربسته و حفاظ مناسب، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و موارد اینچنینی را به پلیس منعکس کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ارتکاب سرقت ، متهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار