استاندار قم با اشاره به مدیریت مصرف برق از تغییر ساعت کاری ادارات استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم روز  چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم با ذکر یاد و خاطره امام خمینی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد از مردم استان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر کرد و گفت: رعایت این دستورالعمل‌ها باعث شد که وضعیت کرونا روند نزولی پیدا کند، ولی همچنان نیازمند رعایت و پرهیز از عادی انگاری هستیم.

او  با اشاره به اهمیت مراکز بهداشت و واکسیناسیون کرونا  افزود: امیدواریم که استقبال گروه‌های هدف  از امر واکسیناسیون بیشتر باشد.

سرمست با اشاره به مطلوب بودن میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: همچنان نیازمند رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها از سوی برخی بخش‌ها هستیم و مرکز بهداشت با همکاری بخش‌ها می‌توانند در بهبود این وضعیت کمک کنند.

بهرام سرمست با اشاره به ضرورت به حداقل رسیدن به قطعی برق در مصرف خانگی گفت: اداره توزیع برق فقط با اعلام برنامه قبلی و در شرایط اضطراری، برق مشترکان خانگی را قطع کند.

استاندار قم افزود: در زمینه مصرف برق نیازمند اقناع سازی مشترکین با هدف صرفه‌جویی مشترکان در بخش‌های کشاورزی، اداری، صنعت و خانگی هستیم.

تغییر ساعت کاری ادارات قم

او ادامه داد: با توجه به میزان مصرف برق در ادارات نیازمند مدیریت مصرف برق هستیم؛ به همین دلیل ساعات کار ادارات از دوشنبه ۱۷ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر پیدا می‌کند.

 سرمست گفت: از نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان و دستگاه‌های قضایی می‌خواهیم تا با همکاری یکدیگر رمز ارز‌ها جمع‌آوری کنند.

استاندار قم در پایان با اشاره به ممنوعیت سفر‌های بین استانی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ خرداد از نیرو‌های امنیتی و انتظامی خواست تا پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار