مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار نفر فراگیر از دوره‌های آموزشی هلال احمر در این استان بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۵۹ دوره آموزشی در دو ماهه اول امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده و ۲ هزار و ۳۱۶ نفر فراگیر از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شده اند.

او افزود: ۱۶ دوره کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته با حضور ۴۶۷ نفر و یک دوره عمومی امداد ۴۰ ساعته با حضور ۱۳ نفر از جمله برنامه‌های آموزشی می‌باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۴۲ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات با حضور هزار و ۸۳۶ نفر انجام گرفته ادامه داد: ۱۹۷ نفر فراگیر در ۱۱ دوره خانه‌های هلال، هزار و ۳۰۹ نفر در ۱۳ دوره مراکز آموزش نظامی و ۳۳۰ نفر دیگر نیز در ۱۸ دوره آموزشی بهره‌مند شده اند.

ضربی گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آمادگی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموشی برای تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی را داشته و هر بخشی اعلام کند ما آماده ایم تا دوره‌های آموزشی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.