مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ظرفیت‌های بسیج در طرح‌های بشردوستانه، داوطلبانه امدادی جمعیت هلال احمر استان استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی گفت: آموزش همگانی اعضای بسیج و خانواده‌های آن ها، تربیت مربی از بین نیرو‌های بسیجی واجد شرایط و همکاری در برنامه‌های محرومیت زدایی و فعالیت‌های جهادی از دیگر زمینه‌های همکاری بر اساس این تفاهم نامه است.

او ادامه داد: استفاده از نیرو‌های جمعیت هلال احمر در برنامه‌های بسیج، همکاری با کاروان‌های سلامت و جهادی، همکاری در جمع آوری مشارکت‌های مردمی، فراخوان جذب بسیجیان برای عضویت در جمعیت هلال احمر، هم افزایی و همکاری نیرو‌های بسیج و هلال احمر در حوادث و سوانح، ایجاد تاب آوری در جامعه برای کاهش آلام بشری و مواردی از این دست هم تعهدات بسیج سازندگی در این تفاهم نامه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: تشکیل کارگروه مشترک استانی و شهرستانی، تولید محتوا‌های آموزشی و فرهنگی، انجام پروژه‌های داوطلبانه و بشردوستانه مشترک، انجام تمرینات مشترک امداد و نجات، تشکیل تیم‌های امداد و نجات و مسائلی از این دست هم جزو تفاهمات مشترک طرفین در این تفاهم نامه است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل هم با اشاره به اینکه حضور سفید و قرمز پوشان هلال احمر، آرامش بخش است، ادامه داد: فعالیت‌های هر دو سازمان به صورت داوطلبانه، برای مردم و از بطن مردم بوده که این امر در فعالیت‌های جهادی نیز مشهود است و انعقاد این تفاهم نامه برای پیشبرد اهداف انسان دوستانه مثمر ثمر می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.