مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی ۲۱۱ هزار و ۴۶۸ نفر در طرح ناظران سلامت و ارشادی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۵ هزار و ۳۶ نفر/ روز نیروی جوان و داوطلب این جمعیت از اول فروردین تاکنون در طرح ناظران سلامت و ارشادی مشارکت داشته اند.

او با بیان اینکه این افراد در قالب ۲ هزار و ۳۴۹ تیم/ روز در ۱۰ شعبه شهرستانی فعالیت داشته اند، اظهار کرد: ۹۴ هزار و ۶۳۴ اماکن توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این طرح ۳۱۶ خانه هلال/روز در ۴۴۱ روستا و دهستان مشارکت داشته‌اند و اعضای جوانان و داوطلبان علاوه بر ارزیابی و نظارت بر اماکن و مراکز خدمات مردمی، اقدام به ارشاد هموطنان به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ۲۴ هزار و ۶۷۷ عدد ماسک کرده اند.

ضربی با اشاره اینکه تاکنون هزار و ۱۲۴ نفر/ ساعت با تیم‌های مراقبتی در این طرح مشارکت داشته اند، ادامه داد: در این مدت ۶۴۵ نفر/ ساعت نیز توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تیم‌های حمایتی مشارکت انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.