کاهش کاربرد دفترچه های بیمه سلامت نباید خللی در ارائه خدمات به بیمه شدگان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر سعید فرجی مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به استقرار نسخه نویسی الکترونیکی در استان و توقف تدریجی چاپ دفترچه های بیمه سلامت گفت : کاهش کاربرد دفترچه های بیمه سلامت نباید خللی در ارائه خدمات به بیمه شدگان ایجاد کند.

او گفت : استقرار دولت الکترونیک در سازمان بیمه سلامت ایران یک راهبرد اساسی جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تحت پوشش است .

اودرادامه با اشاره به ارائه خدمات بیمه شدگان افزود: تسریع در دریافت خدمات و همچنین ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات نسخه نویسی الکترونیکی است.

فرجی تصریح کرد: نسخه نویسی الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه های درمان این سازمان نباید خللی در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان ایجاد نباید. از این رو ضروری است تا تمامی چالش های این طرح بررسی و موانع احتمالی در اجرای موفقیت آمیز این طرح مرتفع شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت : در صندوق روستائیان از ابتدای خرداد ماه و در سایر صندوق‌ها از ابتدای تیرماه دفترچه بیمه سلامت چاپ نخواهد شد اما تا موقعی که دفترچه‌ها برگه داشته باشند بیمه‌شدگان می‌توانند از آن استفاده کنند .

فرجی یادآورشد : مردم می توانند سوالات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تلفن ۱۶۶۵ در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.