رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی در محور کرمانشاه -روانسر خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : حادثه رانندگی در محور کرمانشاه - روانسر و از سوی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ رخ داد.

او گفت : در این حادثه راننده و سرنشین خودرو که دو خانم ۲۴ و ۵۴ ساله بودند به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: طبق اعلام کارشناسان حاضر در صحنه تصادف، تخطی از سرعت مطمئنه علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

حیدری سرعت و سبقت‌های غیرمجاز را عامل نیم بیشتری از سوانح مرگبار رانندگی در محور‌های استان کرمانشاه اعلام کرد و از رانندگان خواست از ارتکاب این تخلفات خودداری کنند .

سارقان خودرو در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در شهر "کرمانشاه" خبر داد که مرتکب ۴۴ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن شده بودند.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۴۴ فقره سرقت شامل ۴۲ مورد قطعات و محتویات خودرو و ۲ دستگاه خودرو سواری اعتراف کردند.

او با اشاره به اعتراف سارقان مبنی بر اینکه اموال مسروقه را به ۳ مالخر داده اند، گفت: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ این افراد رفته و آن‌ها را دستگیر کردند.

جاویدان از کشف تعداد زیادی قطعات خودرو سرقتی در مخفیگاه سارقان و همچنین توقیف یک دستگاه پراید که سرقت‌ها با آن انجام می‌شد، خبر داد و گفت: سارقان و افراد مالخر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف دام‌های قاچاق در "اسلام آبادغرب"

فرمانده انتظامی "اسلام آبادغرب" از کشف ۱۵۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی "اسلام آبادغرب" و گشت رضویون ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبنی بر اینکه افراد قاچاقچی قصد انتقال تعداد زیادی احشام قاچاق به استان‌های جنوبی کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی ضمن توقیف آنها، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: در جریان این بازرسی ۱۵۶ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

یاری با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی، از معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف محموله تلفن همراه قاچاق در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۱ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان "کنگاور" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که با دیدن ماموران مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودرو متواری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۳۱ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند به همراه یک دستگاه تلویزیون ۴۲ اینچ قاچاق کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۵ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.